Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nei, er jo nesten umulig. Beundrer deg nesten litt. Hehe, men det hjelp jo som satan på karakterane. Treng det slik som eg sug i spansk. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg lurer på hvor mye du faktisk har sett, Jester. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Underpants, da har vi noe til felles. Eneste grunnen til at jeg greide å opprettholde min sterke firer i spansk var at de slo sammen muntlig og skriftlig, og jeg er noenlunde bra i muntlig. Jeg glemmer alt jeg lærer i skriftlig! Læreren sier at jeg var den beste i begynnelsen, og bare sliter med motivasjonen. -.- Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sitter hjemme alene nå uten paracet og lurte på om dere har noen tips til kurering av hodepine uten piller. Anyone? Hvor i hodet er det du har vondt? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nei, er jo nesten umulig. Beundrer deg nesten litt. Hehe, men det hjelp jo som satan på karakterane. Treng det slik som eg sug i spansk. Jeg tenkte meg faktisk at det kunne vært noe i den duren. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Var det offensivt ment? Har faktisk ikke lagt merke til at Underpants skriver nynorsk, hahaha. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sitter hjemme alene nå uten paracet og lurte på om dere har noen tips til kurering av hodepine uten piller. Anyone? Hvor i hodet er det du har vondt? Hmm, vanskelig å svare på, men er i øynene og bakhodet tror jeg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Da er han konform.Nuvel. Egentlig tror jeg han vil være suicidal, men han får det ikke heeelt til.. Å ikke få til det engang ... Hva er det de sier i utlandet? It does not bode well for his future. *obligatorisk down the road, not across the street-referanse* Endret 24. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Underpants, da har vi noe til felles. Eneste grunnen til at jeg greide å opprettholde min sterke firer i spansk var at de slo sammen muntlig og skriftlig, og jeg er noenlunde bra i muntlig. Jeg glemmer alt jeg lærer i skriftlig! Læreren sier at jeg var den beste i begynnelsen, og bare sliter med motivasjonen. -.- Ja, viss me berre hadde hatt muntleg. Er ikkje så vanskeleg. Blir som å øve inn ein sang liksom. Kva er sang på nynorsk? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 må sove. sove no. men det er for tidelig... skal opp på jobb i mårra klokka 5 må sove... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Var det offensivt ment?Har faktisk ikke lagt merke til at Underpants skriver nynorsk, hahaha. Ikke skyt ut piggene da. Helt enig i det du sier om Skarstad. Du bare virker så sikker i din sak. Mye igjen å oppdage vet du. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hmm, vanskelig å svare på, men er i øynene og bakhodet tror jeg. Hmm... Det kan hjelpe å massere tinningen, men bare ikke masser for hardt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Var det offensivt ment?Har faktisk ikke lagt merke til at Underpants skriver nynorsk, hahaha. Og takk for den! Det hjelp verkeleg på motivasjonen! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Var det offensivt ment?Har faktisk ikke lagt merke til at Underpants skriver nynorsk, hahaha. Underpants e tøff som skriv nynorsk! Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva er mensen på nynorsk? Hønefoss Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Oh my god! Jeg spiste is istad. Men har enda ikke opplevd helvetet! Hva er galt? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Xersess da. Hvor lenge skal det stå 1337 i Posts? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hmm, vanskelig å svare på, men er i øynene og bakhodet tror jeg. Hmm... Det kan hjelpe å massere tinningen, men bare ikke masser for hardt. Takker for tipset! Heller innpå et par glass vann, lukker opp vinduet og masserer tinningen litt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Xersess da. Hvor lenge skal det stå 1337 i Posts? Veit ikkje Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Underpants: Sang = Song. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg