Mchansern Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg spydde i går for andre gang i fylla noensinne Det ble LITT for mye Jäger, min favorittsprit. Jeg sitter her helt skjelven med gigantisk hodepine. Må gå å kjøpe cola og panodil. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ahh, ingenting som dagen derpå etter spritfylla. Grøss. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Spritfylla </3 Det var en som nesten spydde i bilen min i går. Hadde drukket litt i overkant mye Jack Daniels. Glad jeg slapp å vaske spy i bilen klokka to om natta. Noen må lære seg å drikke med måte, altså. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få firefox til å bli på bokmål? Lastet ned nå og er nynorsk Endret 27. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hvorfor vil du ha den på norsk? http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html Endret 27. mars 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Spritfylla </3 Det var en som nesten spydde i bilen min i går. Hadde drukket litt i overkant mye Jack Daniels. Glad jeg slapp å vaske spy i bilen klokka to om natta. Noen må lære seg å drikke med måte, altså. Jeg var utsatt for stort drikkepress. og vi endte opp med å tømme ca. 3 flasker og uante mengder øl og vodka. Men det var en fantastisk tur. Jeg drakk seff også Smirnoff ICE Kulere enn det blir det ikke. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvorfor vil du ha den på norsk? http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html <3 Alltid hatt på norsk, så er vant til det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hadde revyfest i natt jeg. Det ble øl, champis, cognac og litt Jack Daniels... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Var fest hos meg igår også Vil kalle den nokså suksessfull, ser man bort ifra at folk hadde drukket opp colaen min, spist all snacksen min og drukket opp matvinen min Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg var utsatt for stort drikkepress. og vi endte opp med å tømme ca. 3 flasker og uante mengder øl og vodka. Men det var en fantastisk tur. Jeg drakk seff også Smirnoff ICE Kulere enn det blir det ikke. Tre flasker med hva? La meg gjette, Jägermeister? Regner med at snittalderen var et sted nærmere fjorten år dersom det gikk i Jägermeister og Smirnoff ICE, eller hur? Selv drakk jeg to små flasker øl i går, og våknet fortsatt med hodepine og tørr hals. Ingen blir mer fyllesyk enn meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Alltid hatt på norsk, så er vant til det Meh, software skal være på engelsk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvorfor vil du ha den på norsk? http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html Antakelig fordi han bor i Norge og er norsk. > Selv bruker jeg det meste av software på engelsk, men det er da ikke noe galt i norsk Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg var utsatt for stort drikkepress. og vi endte opp med å tømme ca. 3 flasker og uante mengder øl og vodka. Men det var en fantastisk tur. Jeg drakk seff også Smirnoff ICE Kulere enn det blir det ikke. Tre flasker med hva? La meg gjette, Jägermeister? Regner med at snittalderen var et sted nærmere fjorten år dersom det gikk i Jägermeister og Smirnoff ICE, eller hur? Hehe, ja kan nesten virke sånn. Jeg takler ikke cognac, whiskey og andre sånne harde saker, så jeg må bli dritings på Jäger og rusbrus/øl. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Antakelig fordi han bor i Norge og er norsk. > Selv bruker jeg det meste av software på engelsk, men det er da ikke noe galt i norsk Det er da jeg og, men norske oversettelser er i de fleste tilfeller ufullstendige, irrasjonelle og i beste fall rare. Vanskeligere å feilsøke også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Var fest hos meg igår også Vil kalle den nokså suksessfull, ser man bort ifra at folk hadde drukket opp colaen min, spist all snacksen min og drukket opp matvinen min Alltid like irriterende når folk går på matvinen. Hvorfor kan de aldri gå på den vanlige vinen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 God morgen. Heldigvis ikke fyllesjuk da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Var fest hos meg igår også Vil kalle den nokså suksessfull, ser man bort ifra at folk hadde drukket opp colaen min, spist all snacksen min og drukket opp matvinen min Alltid like irriterende når folk går på matvinen. Hvorfor kan de aldri gå på den vanlige vinen? Hadde jeg hatt vanelig vin her så Jentene som hadde drukket den beklagde og sa de kunne betale meg, og at vinen smakte rart Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ah. I see, I see. Det skjer aldri når folk drikker opp matvinen min. Tror jeg skal begynne å merke de flaskene som er matvin med "MATVIN. IKKE DRIKK", men vet ikke hvor sikre de er av den grunn uansett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ah. I see, I see. Det skjer aldri når folk drikker opp matvinen min. Tror jeg skal begynne å merke de flaskene som er matvin med "MATVIN. IKKE DRIKK", men vet ikke hvor sikre de er av den grunn uansett. Har nok større effekt å merke de "NB: Alkoholfri vin". Kan noen komme og holde rundt meg? Er i så crap form nå at jeg bare vil dø :'D 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg