Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spritfylla </3

Det var en som nesten spydde i bilen min i går. Hadde drukket litt i overkant mye Jack Daniels. Glad jeg slapp å vaske spy i bilen klokka to om natta. Noen må lære seg å drikke med måte, altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spritfylla </3

Det var en som nesten spydde i bilen min i går. Hadde drukket litt i overkant mye Jack Daniels. Glad jeg slapp å vaske spy i bilen klokka to om natta. Noen må lære seg å drikke med måte, altså.

:no:

Jeg var utsatt for stort drikkepress. :( og vi endte opp med å tømme ca. 3 flasker og uante mengder øl og vodka.

Men det var en fantastisk tur.

Jeg drakk seff også Smirnoff ICE :cool: Kulere enn det blir det ikke.

Lenke til kommentar

Jeg var utsatt for stort drikkepress. :( og vi endte opp med å tømme ca. 3 flasker og uante mengder øl og vodka.

Tre flasker med hva? La meg gjette, Jägermeister? Regner med at snittalderen var et sted nærmere fjorten år dersom det gikk i Jägermeister og Smirnoff ICE, eller hur? :tease:

Selv drakk jeg to små flasker øl i går, og våknet fortsatt med hodepine og tørr hals. Ingen blir mer fyllesyk enn meg.

Lenke til kommentar

Tre flasker med hva? La meg gjette, Jägermeister? Regner med at snittalderen var et sted nærmere fjorten år dersom det gikk i Jägermeister og Smirnoff ICE, eller hur? :tease:

Hehe, ja kan nesten virke sånn. Jeg takler ikke cognac, whiskey og andre sånne harde saker, så jeg må bli dritings på Jäger og rusbrus/øl.

Lenke til kommentar

Antakelig fordi han bor i Norge og er norsk.

> Selv bruker jeg det meste av software på engelsk, men det er da ikke noe galt i norsk :)

Det er da jeg og, men norske oversettelser er i de fleste tilfeller ufullstendige, irrasjonelle og i beste fall rare. Vanskeligere å feilsøke også.

Lenke til kommentar

Var fest hos meg igår også :) Vil kalle den nokså suksessfull, ser man bort ifra at folk hadde drukket opp colaen min, spist all snacksen min og drukket opp matvinen min :p

Alltid like irriterende når folk går på matvinen.

Hvorfor kan de aldri gå på den vanlige vinen?

Lenke til kommentar

Var fest hos meg igår også :) Vil kalle den nokså suksessfull, ser man bort ifra at folk hadde drukket opp colaen min, spist all snacksen min og drukket opp matvinen min :p

Alltid like irriterende når folk går på matvinen.

Hvorfor kan de aldri gå på den vanlige vinen?

Hadde jeg hatt vanelig vin her så :p Jentene som hadde drukket den beklagde og sa de kunne betale meg, og at vinen smakte rart :p

Lenke til kommentar

Ah. I see, I see. Det skjer aldri når folk drikker opp matvinen min.

Tror jeg skal begynne å merke de flaskene som er matvin med "MATVIN. IKKE DRIKK", men vet ikke hvor sikre de er av den grunn uansett. :p

Har nok større effekt å merke de "NB: Alkoholfri vin".

Kan noen komme og holde rundt meg? Er i så crap form nå at jeg bare vil dø :'D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...