Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg hater å stikke på vors og ut på byen. Har jeg lovt det til noen er hele dagen ødelagt og jeg er et nervevrak helt til de ringer og maser på meg. Også sitter jeg og kikker på klokke "på byen" og venter på å få dra hjem. Liker ikke drikking, eller drittmusikk på utesteder der man venter 20 minutter på å få øl i pubben fordi man ikke er blond og har store pupper.

"Det er jo sosialt!"..hva faen er sosialt med å sitte og brøle til hverandre ved et bord fordi musikken er så høy?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

drittmusikk på utesteder der man venter 20 minutter på å få øl i pubben fordi man ikke er blond og har store pupper.

2nd that.

Derfor tar jeg bussen til Porsgrunn og henger på byens eneste utested uten RnB, trance og hiphop :wee:

Koster litt mer å ta bussen men det er alltid verdt det

"Det er jo sosialt!"..hva faen er sosialt med å sitte og brøle til hverandre ved et bord fordi musikken er så høy?

Begynn å røyke :roll:

Lenke til kommentar

wut? Ensom lørdag er den BESTE lørdagen, jo! Hvis jeg må gjøre ting hele helga føler jeg helga var helt bortkasta..som sist helg når mamma var på besøk. Måtte på Ikea med henne hele lørdag, dille rundt og finne på middag og noe å gjøre på kvelden.

Da følte jeg helga var wasted. Det beste jeg vet er å være alene og gjøre "ingenting", altså se på serier eller spille spill.

Hvis jeg har lovt noen å være med "på byen" på kvelden e.l. er hele dagen ødelagt. Da er jeg bare stressa og engstelig hele tiden.

Helt enig. Jeg har bare daffet i hele dag, så laget middag i en times tid, og nå chiller jeg med rykende fersk chili con carne og en iskald gin tonic, med ingen planer for dagen. Det er herlig.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er et sosialt dyr som elsker å feste, føler jeg også det er helt digg å være helt alene uten noe spesielt å ta meg til på en lørdag.

Regner med det blir å jobbe litt med bacheloren, se tegneserier fra 30-tallet og fikse hermetiske kjøttkaker uten poteter eller noe til middag i kveld. Må vel tine noe tyttebærsyltetøy vel og merke, men det går greit.

Lenke til kommentar

Og derfor drar man på steder hvor det a) ikke er drittmusikk og b) hvem enn som styrer musikken har den på et nivå slik at man kan sitte og jabbe.

Lenke til kommentar

Fikse tørrdrakt ved å gjøre en kvelifisert gjetning (forrige eier mente det var over en bokstav på armen) :hmm:

Har ikke mye lyst til å ta den på meg og hoppe uti vannet...

Og derfor drar man på steder hvor det a) ikke er drittmusikk og b) hvem enn som styrer musikken har den på et nivå slik at man kan sitte og jabbe.

De er det alt for få av... selv på hjemmefester er det jo så høy musikk at man knapt kan snakke noen ganger

Lenke til kommentar

De er det alt for få av... selv på hjemmefester er det jo så høy musikk at man knapt kan snakke noen ganger

Mitt nye favorittutested, Brix, på Steinkjer er slik som jeg beskriver, samme gjelder ofte Familien i Trondhjem, samt på Cardinal i Stavanger.

Og det er de byene jeg har peil på utelivet i, resten av landet gir jeg blankt faen i. :p

Lenke til kommentar

Mitt nye favorittutested, Brix, på Steinkjer er slik som jeg beskriver, samme gjelder ofte Familien i Trondhjem, samt på Cardinal i Stavanger.

Og det er de byene jeg har peil på utelivet i, resten av landet gir jeg blankt faen i. :p

Jeg gir egentlig blankt faen i "uteliv" generellt :) Not my kinda thing. Jeg føler meg som en fisk på land på steder der folk danser og deilige damer rusler forbi hvert 5. sekund.

Lenke til kommentar

Det har ikke skjedd EN gang på mine 33 år, at jeg faktisk har klart å drikke så mye at jeg er komfortabel på et utested. Ikke med venner engang.

Tar heller noen glass god rødvin og ser Dragonball Z episoder nå. Og kanskje myse på fotballkampen kl 20

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...