Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått dilla på Ray William Johnson i det siste.

 

Har noen andre anbefalinger til channels jeg kan subscribe?

Ja, en hvilken som helst annen populær v-blogger. De er alle talentløse og nesten imponerende umorsomme idioter hvis eneste kvalifikasjoner er at de vet hva et jump cut er og ikke har nok integritet til å skamme seg over å bøffe ting fra topplistene på digg og reddit.

 

RWJ-fans klassifiseres sammen med de som liker Dane Cook, Carlos Mencia og Nickelback, samt alle som har kjøpt Friday-singelen på iTunes, og jeg håper dere får skabb og klør ut øynene deres.

Endret av Lord Britishface
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Igår dro jeg for å lete etter en kalv å 'fjern'adoptere.. Den sto i en ting på ca. 1x1,5m og gikk på veggene samme hva den gjorde og prøvde å drikke melk fra metallet..... :cry: Den skulle stå der uten mulighet til å bevege seg og HELT alene i 2uker... Hvorfor? Fordi melka moren laget til den skal til ica. :no:

 

Det er vist den eneste plasser her som har kalver så jeg satser heller på å 'fjern'adoptere en lama eller alpakka

Lenke til kommentar

wut? Ensom lørdag er den BESTE lørdagen, jo! Hvis jeg må gjøre ting hele helga føler jeg helga var helt bortkasta..som sist helg når mamma var på besøk. Måtte på Ikea med henne hele lørdag, dille rundt og finne på middag og noe å gjøre på kvelden.

 

Da følte jeg helga var wasted. Det beste jeg vet er å være alene og gjøre "ingenting", altså se på serier eller spille spill.

 

Hvis jeg har lovt noen å være med "på byen" på kvelden e.l. er hele dagen ødelagt. Da er jeg bare stressa og engstelig hele tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...