The Barnacle Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Og jeg fra 8-16 i morgen. Lander visst på ~50 timer med jobb denne uka Hva jobber du med, Mr. Barnacle? Ica Maxi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Og jeg fra 8-16 i morgen. Lander visst på ~50 timer med jobb denne uka Hva jobber du med, Mr. Barnacle? Ica Maxi Ntaw, søtt. Ica maxi in my heart Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Oda har tydeligvis ikke det Nei, jeg prøver og prøver, men det hjelper liksom ikke. Forever a wuss. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Nei, jeg prøver og prøver, men det hjelper liksom ikke. Forever a wuss. Forever alone :----D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Og med det mener hun at hun spilte i "Honey, I blew up the kid", oppfølgeren til "Honey, I shrunk the kids!". Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Når de står i baksetet og hun har to jenter på hver sin side.. Den dansen til hun til høyre er så jævlig klein at jeg dør. Altså, vår venstre. Til høyre for Rebecca Black. Related: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg ELSKER den trekkspilldansen. Her har Rebecca Black stått på repeat hele kvelden. Broren min blei så flau/fysisk dårlig/sint/oppgitt at han gikk og la seg FØR midnatt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hahahaha, jenta i rosa er klein generelt. Fy faen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hun tilfører livet mitt ekstra verdi kun ved å være til. For jeg veit at "hei, Oda, sammenlignet med den kleine venninna til Rebecca Black er du ganske OK!". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hun tilfører livet mitt ekstra verdi kun ved å være til. For jeg veit at "hei, Oda, sammenlignet med den kleine venninna til Rebecca Black er du ganske OK!". Ok, da er du Rebecca så er jeg venninna. Gå og ta litt frokostblanding, så minner du meg på at det er fredag etter torsdag. GOGO! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg skulle se om jeg klarte å holde ut hele den sangen. Etter litt under et minutt stoppa dama meg og satte på noe annet. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hun tilfører livet mitt ekstra verdi kun ved å være til. For jeg veit at "hei, Oda, sammenlignet med den kleine venninna til Rebecca Black er du ganske OK!". Ok, da er du Rebecca så er jeg venninna. Gå og ta litt frokostblanding, så minner du meg på at det er fredag etter torsdag. GOGO! Det er for mange ledige stoler på kjøkkenet... Etter lørdag kommer søndag, forresten, bare så du vet det! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Men, heldigvis "gifta" en kompis Crysis 2 til meg..Hvordan var bryllupet? Og hvem holdt tale? Det var over, raskt og enkelt - alt som trengtes var et par tastetrykk - den som holdt tale, var to-tre ors meldingen som ble inkludert i giften. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Fått dilla på Ray William Johnson i det siste. Har noen andre anbefalinger til channels jeg kan subscribe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Etter over 9000 år på /b/ (ja, jeg er oldfag) blir man immun mot slike bilder. Er ingenting som sjokkerer meg lenger. Jeg begynte på rotten.com, boners og yellowhen i 96-97, og var likevel ikke forberedt da jeg så bluewaffle første gang. Ikke da jeg så bildet igjen i fjor heller, men jeg spredde det øyeblikkelig på Facebook på veggene til søstrene mine, samt til alle vennene mine og skifta flere startsider på skolen til linken, og flere bakgrunnsbilder. Da jeg så bildet for fjerde gang, var jeg immun og nå har jeg ingenting i mot det. Det er ikke delikat, men jeg har allerede sett mange ganger verre flere ganger. Jeg viste det til P3Morgens stunt-reporter, Yngve, under innspillingen av novellefilmen "Niding" i fjor da. Han ble stille og sluttet å kalle meg Kjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg