Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun tilfører livet mitt ekstra verdi kun ved å være til. For jeg veit at "hei, Oda, sammenlignet med den kleine venninna til Rebecca Black er du ganske OK!".

Ok, da er du Rebecca så er jeg venninna. Gå og ta litt frokostblanding, så minner du meg på at det er fredag etter torsdag. GOGO!

Lenke til kommentar

Hun tilfører livet mitt ekstra verdi kun ved å være til. For jeg veit at "hei, Oda, sammenlignet med den kleine venninna til Rebecca Black er du ganske OK!".

Ok, da er du Rebecca så er jeg venninna. Gå og ta litt frokostblanding, så minner du meg på at det er fredag etter torsdag. GOGO!

Det er for mange ledige stoler på kjøkkenet... Etter lørdag kommer søndag, forresten, bare så du vet det!

Lenke til kommentar

Etter over 9000 år på /b/ (ja, jeg er oldfag) blir man immun mot slike bilder. Er ingenting som sjokkerer meg lenger.

Jeg begynte på rotten.com, boners og yellowhen i 96-97, og var likevel ikke forberedt da jeg så bluewaffle første gang. Ikke da jeg så bildet igjen i fjor heller, men jeg spredde det øyeblikkelig på Facebook på veggene til søstrene mine, samt til alle vennene mine og skifta flere startsider på skolen til linken, og flere bakgrunnsbilder. Da jeg så bildet for fjerde gang, var jeg immun og nå har jeg ingenting i mot det. Det er ikke delikat, men jeg har allerede sett mange ganger verre flere ganger. :p

Jeg viste det til P3Morgens stunt-reporter, Yngve, under innspillingen av novellefilmen "Niding" i fjor da. Han ble stille og sluttet å kalle meg Kjell. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...