probin Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 AAH! alt for lite å gjøre på jobb på fredager :/.. noen som har forslag til en bra nettside? lesestoff eller lignende? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ikke alle 138 var døve da Det var i hinnasvingene 22 Det var noen kaniner der også men de løp bort når man kom for nærme Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Hang det og slang det 138 katter i en sving? Eller er det kattens vern eller noe? Hva er egentlig en toroms og en treroms? Går det på soverom eller? Endret 25. mars 2011 av Aliaz Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Det er dyrebeskyttelsen sitt hjelpesenter Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hang det og slang det 138 katter i en sving? Eller er det kattens vern eller noe? Hva er egentlig en toroms og en treroms? Går det på soverom eller? Går vel på antall rom, stue teller som et rom, soverom som et til. Så har du en leilighet med stue og et soverom = toroms. RITE? Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Dyrebeskyttelsen sitt hjelpesenter? er det ikke en eller aen fanatisk kattedame som holder til der Nochan? Eller er det storhaug hun bor på? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg tror kanskje den fanatiske kattedama er Nochan... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Er det lite igjen av den gamle forumgarden, eller har alle endret nick ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Folka driver og endrer nick hele tiden så man kjenner bare igjen avatarene. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Folka driver og endrer nick hele tiden så man kjenner bare igjen avatarene. Jeg har endelig slått meg til ro med min avatar.. Nicket, derimot.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg har bare endret EN bokstav på 9 år. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg fikk aldri vite hvordan du fant ut av navnet mitt. Svar mottas med takk. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg fikk aldri vite hvordan du fant ut av navnet mitt. Svar mottas med takk. Noen forslag: John er en litt lav mann med stor mage og skjegg. Har en årslønn på godt over millionen, og bor i et fint hus i Asker. Hyggelig fyr som er glad i familie. Neste: Vetle Vetle vetle I win. Noen andre Vetle'r her? Whatever happened to you? Vel, er litt lei av en haug med fjortisser som diskuterer plaster... Og søster er visst innlagt på sykehus, mamma er der sammen med henne, mens pappa er i Sverige, ringer her hvert 5min og spør meg "Vetle, går det bra med deg?" osv. Irriterende >.< Det får du, men på den var det bare kjedelige reklamer. Jeg ønsker meg en fin bil! Vetle Du søkte på mannsnavnet: Vetle Håkonsen Det er 2170 menn som har Vetle som første fornavn. Det er 1842 menn som har Vetle som eneste fornavn. Det er 1414 som har Håkonsen som etternavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Vetle som første fornavn, og Håkonsen som etternavn. Whee, ima special. Dette er skummelt! Legg spesielt merke til navnet der jeg har markert. To forskjellige bilder! Kaller meg bare Vetle på msn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg