Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morgen blir første gang jeg skal drikke sånn alkis-øl*, ettersom det er det eneste jeg har på hytta og rekker nok ikke ølsalget :/

*Alkis-øl er også kjent som murere. Det er 1.5L plastflasker med øl fra div. produsenter som bl.a Borg og Ringnes.

Jeg er spent.

Lenke til kommentar

hvis kabelen er trekt ut en liten periode fysisk, hender det jeg må sette den inn igjen, og gå til panelet igjen.. Ser ut som om nettverkskortet hos meg avhenger av en aktiv forbindelse mellom to punkter for å kunne aktivere kortet igjen. DVS. At når kabel ikke er i, så får jeg ikke sett det deaktiverte kortet.

Lenke til kommentar

Greia er at alt er borte... Det andre nettverket hadde jeg ikke deaktivert, men finner ikke det heller...

Nettverkskabelinngangen eller hva jeg nå skal kalle det lyser ikke grønt når jeg kobler til nett heller....

Skulle tro du har klart å drepe nettverkspunktet :p

Vel, i alle fall når det ikke lyser bak, så har du ikke forbindelse i andre enden.

Som godt kjent på min skoles patchepanel, så garanterer jeg deg dette. Lyser det ikke, så sender ikke routeren, switchen eller kabeltesteren noe igjennom kobberet..

Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...