Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nvy blazer på byen? Så du er en sånn derre pappagutt fra Blærum, du? Er du sånn derre pappagutt fra Nesodden du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er han sikkert. Nesodden er stapp fullt av slike snørrvalper. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nvy blazer på byen? Så du er en sånn derre pappagutt fra Blærum, du? Merkelig, fikk akkurat de samme assossiasjonene. Det var en spøk, da. Mener å huske å ha hørt at Wovels fikk slengt pappagutt etter seg fordi han gikk med røde chinos og navy blazer. Hansern: Nesodden er en ghetto, yo. Ikke noen pappagutter her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg er gangster fra Oslo. Thug 4 lyfe! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nvy blazer på byen? Så du er en sånn derre pappagutt fra Blærum, du? Merkelig, fikk akkurat de samme assossiasjonene. Det var en spøk, da. Mener å huske å ha hørt at Wovels fikk slengt pappagutt etter seg fordi han gikk med røde chinos og navy blazer. Hansern: Nesodden er en ghetto, yo. Ikke noen pappagutter her. Hørt det mange ganger ja, like moro hver gang. Nesodden? Og folk klager på å vokse opp i barnehjem Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ja, det er tøffe kår her ute. Synes Akon beskriver det ganske greit. http://www.youtube.com/watch?v=Hg31NpBlxH8 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg fikk en notification Og 2, og 3, og 4. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ja, det er tøffe kår her ute. Synes Akon beskriver det ganske greit. http://www.youtube.com/watch?v=Hg31NpBlxH8 Du skulle bare visst hvordan det er her i Oslo. Akk ja, det er en kamp hver dag om å overleve. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kuttet opp døde mus i dag Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg fikk en notification Og 2, og 3, og 4. Tusen takk. I poke Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan noen fortelle meg forskjellen på dubstep og annen elektronika? Synes det er så mange nye sjangere nå og jeg gidder i grunn ikke å sette meg inn i det. Eneste jeg har fått med meg er at det er en gjeng med hipstere som synes dubstep er fett. x2 Dubstep: Drum and Bass: http://www.youtube.com/watch?v=ryTOjUJz1PM God gammeldags techno: http://www.youtube.com/watch?v=VXa9tXcMhXQ 2 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Klokka er halv ti, hadde tenkt til å sitte litt å kose meg med bassen min men neida. Jeg lager jo de beste basslinjene på natterstid Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det var en spøk, da. Mener å huske å ha hørt at Wovels fikk slengt pappagutt etter seg fordi han gikk med røde chinos og navy blazer. Grensen til å være pappgutt er nok mye kortere her hvor jeg kommer fra. Jeg forbinder vel egentlig alle som ser "over gjennomsnittlig pyntlig kledd ut" som pappagutter. Vet såklart at dette ikke stemmer, men er nå slik jeg ser det for øyeblikket. Regner med at synet endrer seg etterhvert som jeg blir eldre og er i Oslo litt oftere enn 2 ganger i året.. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Yeah! Kenny vs spenny - first one to speak looses. De ekke pappagutter... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det mulig å ta vekk oppgavelinjen i Windows 7 slik at bare Start vises? Vil ha det ultraminimalistisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Fordi du er en hipster eller fordi du vil gjøre det minst mulig brukervennlig? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kaller du meg for en ? Nei, det var for å gjøre det minimalistisk. Fant ut at Rocketdock og skjul oppgavelinjen fungerte bedre. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 PCen fucka seg, what to doo?! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) blaank Endret 24. mars 2011 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg