Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan noen fortelle meg forskjellen på dubstep og annen elektronika? Synes det er så mange nye sjangere nå og jeg gidder i grunn ikke å sette meg inn i det. Eneste jeg har fått med meg er at det er en gjeng med hipstere som synes dubstep er fett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er fordi de er for fjortis for drum 'n base =D 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Eneste notificationene jeg får på facebook er teite venner som spiller farmville! Jeg sjekker boksen glad og forhåpningsfull, men nei. " Bla bla sent you a request in farmville " Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Gi meg navnet ditt så kan jeg poke deg :--D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Eneste notificationene jeg får på facebook er teite venner som spiller farmville! Jeg sjekker boksen glad og forhåpningsfull, men nei. " Bla bla sent you a request in farmville " Blokker app-en. Blokker piss og slett teite folk, og facebook blir et mye mer åkei sted med en gang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Vowels, du er enig i at läderhosen er det kuleste plagget som er laget sør for nordpolen ja? Kanskje med unntak av tweedblazer. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Men da blir det jo endre tristere hvis jeg gjør det. Da får jeg ingen notifications i det hele tatt? Vowels: Jeg har allerede mange pokekriger, jeg vil ha notifications Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Men da blir det jo endre tristere hvis jeg gjør det. Da får jeg ingen notifications i det hele tatt? Du får også mindre irritasjon, mindre spam, og kan bruke tiden din til noe bedre :{D Endret 24. mars 2011 av clvn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er Inside Man bra? Jepp, jeg digga den! WATCH IT NAO! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er Inside Man bra? Japp, Denzel Washington gjør en ganske så bra rolle der, og filmen er god Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Vowels, du er enig i at läderhosen er det kuleste plagget som er laget sør for nordpolen ja? Kanskje med unntak av tweedblazer. Ja! Best. Tweedblazer blir for gammeldags for meg. Vowels: Jeg har allerede mange pokekriger, jeg vil ha notifications Kan sende deg en spennende melding i stedet... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan noen fortelle meg forskjellen på dubstep og annen elektronika? Synes det er så mange nye sjangere nå og jeg gidder i grunn ikke å sette meg inn i det. Eneste jeg har fått med meg er at det er en gjeng med hipstere som synes dubstep er fett. x2 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg fikk en notification Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Vowels, du er enig i at läderhosen er det kuleste plagget som er laget sør for nordpolen ja? Kanskje med unntak av tweedblazer. Ja! Best. Tweedblazer blir for gammeldags for meg. Enig i at tweedblazer blir for gammeldags, men nå er ikke skinn-nikkers særlig nymotens heller da ^^, Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Den går klokka 21:30 på viasat4. Får vel se på den da The inside man altså. Endret 24. mars 2011 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Vowels, du er enig i at läderhosen er det kuleste plagget som er laget sør for nordpolen ja? Kanskje med unntak av tweedblazer. Ja! Best. Tweedblazer blir for gammeldags for meg. Mja, det trenger ikke nødvendigvis å se slik ut. Jeg har en tweedjakke, den ser ikke nevneverdig gammeldags ut. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har en tweedjakke jeg også, men har aldri fått meg til å bruke den. Kan se kult ut (bildet du postet), men ikke på meg. Ender alltid opp med å bruke en navy blazer eller skinnjakke når jeg er på byen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nvy blazer på byen? Så du er en sånn derre pappagutt fra Blærum, du? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nvy blazer på byen? Så du er en sånn derre pappagutt fra Blærum, du? Merkelig, fikk akkurat de samme assossiasjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg