Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Cngratz!

Jeg har de ganske godt må jeg si, jeg var på utplasering idag :))

Utplassering er kjekt, med mindre man blir satt til å rydde pappesker på lageret eller selger, gratis arbeidskraft isteden for å lære noe :hrm:

Kanskje ikke uten grunn at jeg etter kort tid søkte om fritak i det faget siden jeg hadde karakter i det fra før :p

Jeg var på skolebesøk da :p

Da er det vell strengt tatt ikke utplasering?

Eller er det jeg som roter nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

b-real: You said it!

Hva skal man på denne Altinn-greia anyway? Gikk på skatteetaten.no, sjekk selvangivelse, skrev fødselsnr, fikk tilsendt kode på SMS, logga inn med den, og der var den. Hæ?

So did I men var vel en av de som ikke fikk sin ISP blokkert :)

Lenke til kommentar

So, whats cookin in the cafè?

Jeg vurderer å bestille Sons of Anarchy fra platekompaniet, vi får se.

Har brukt opp pengene - > får ikke lønn før mandag/tirsdag - > Crysis 2 kom ut idag -> what do???? :/

Vente, eller ta opp kredittkortlån og betale det med andre kredittkort og havne på luksusfellen.

Du kan velge.

Lenke til kommentar

Åja. Jeg kan skilte med å få igjen hele 277 kroner på skatten i år. Awesome. Da blir det fæst! Kanskje tilogmed TO sixpacks.

Tror det er slik at om man får til gode under et visst beløp får man det ikke utbetalt i det hele tatt... Var vel 300,- elns tidligere, men tror muligens det har økt. Fikk selv igjen 280-ett-eller-annet i fjor, men ingenting utbetalt.

Lenke til kommentar

Har brukt opp pengene - > får ikke lønn før mandag/tirsdag - > Crysis 2 kom ut idag -> what do???? :/

Vente til tirsdag. Ikke være sutreunge og måtte ha et spill med en gang det kommer ut :----{D

So, whats cookin in the cafè?

Californication, og snart sove, tror jeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...