Pokey Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Pokémon skjer. ^^ Black/white? Verdt det? Rundet det i dag, lett de beste spillene til nå. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvordan har vi det i kveld? Selv har jeg labbet rundt i byen i nesten fire timer med en kamerat i kveld. Nå skal det bli godt å legge seg under dyna med Hvor Gullfeberen Raser og en kopp te Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg har de ganske godt må jeg si, jeg var på utplasering idag ) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nyt medlemstittelen din mens den varer. Kommer ikke til å la den stå i evigheter. Mens du er på det så kan du godt få endre brukernavnet mitt til µp1is Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg har de ganske godt må jeg si, jeg var på utplasering idag ) Utplassering er kjekt, med mindre man blir satt til å rydde pappesker på lageret eller selger, gratis arbeidskraft isteden for å lære noe Kanskje ikke uten grunn at jeg etter kort tid søkte om fritak i det faget siden jeg hadde karakter i det fra før Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Mens du er på det så kan du godt få endre brukernavnet mitt til µp1is Jeg har ikke tilgang til å endre brukernavn. Hvordan har vi det i kveld? Selv har jeg labbet rundt i byen i nesten fire timer med en kamerat i kveld. Nå skal det bli godt å legge seg under dyna med Hvor Gullfeberen Raser og en kopp te Jeg føler meg som en bløtekake som har vært gjennom en sentrifuge. Ikke helt i form med andre ord. Sitter og prøver å lese The Silent Sea av Clive Cussler, men tungt å konsentrere seg når hodet føles ut som det er fullt av vatt (og fjær av vilt). Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg har hatt maurinvasjon på hybelen jeg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg har hatt maurinvasjon på hybelen jeg! Wopbabalubop? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Jeg har hatt maurinvasjon på hybelen jeg! Grattis! Jeg hadde muggsopp og noen larver, sistnevnte var dog kortvarig. Endret 24. mars 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvorfor er jeg våken nå?! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg våkna tidlig i dag... nå må jeg pisse som faen så må vel komme meg ut av senga Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 W00t! Idag er en fin dag, ny spiller til bilen Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nå funker Altinn for meg, men selvsagt har jeg ikke den type smartkort (PKI) man må ha for å kunne logge inn. FFFFFFFFUUUUUUU. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nå funker Altinn for meg, men selvsagt har jeg ikke den type smartkort (PKI) man må ha for å kunne logge inn. FFFFFFFFUUUUUUU. MinID? Trenger kun ditt personlige MinID passord og mobilen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 MinID? Trenger kun ditt personlige MinID passord og mobilen. Mulig at akkurat dette kan bli et problem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 MinID? Trenger kun ditt personlige MinID passord og mobilen. Mulig at akkurat dette kan bli et problem. Fordi? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Fordi? Fordi kanskje noen ikke har fått lagt inn riktig mobilnummer, eventuelt befinner seg i et annet land og dermed ikke har norsk mobil. I dunno 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg