Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SnittLeif da... :( Jeg er dame til fingerspissene! Og du vet det så vel.

Kjør 40 grader + forvask, med masse vaskemiddel og tøymykner.

Hvorfor svarer jeg på dette?

Jeg er ikke helt idiot. Jeg klarer fint å vaske klær, men om jeg i spesielle tilfeller kan vaske den på 90 grader uten at noe drastisk, som at den kanskje eksploderer, skjer! :)

Lenke til kommentar

Jeg vil bare ha den ren, om den krymper driter jeg hardt i, da det er pappas. Mao er den 3xl ellerno, sånn überstor. Har hatt spysyke, og da skal det bli rent vet dere!

50 grader + varm forvask og Vanish. Eventuelt bløtlegge i vanish først. Funker fjell. Hadde blodflekker på et hvitt laken for ikke lenge siden, og vaska det på den måten, bare på 60 (fordi jeg vasker sengetøy på 60 grader), og det er hvitere enn da jeg kjøpte det :)
Lenke til kommentar

Jeg vil bare ha den ren, om den krymper driter jeg hardt i, da det er pappas. Mao er den 3xl ellerno, sånn überstor. Har hatt spysyke, og da skal det bli rent vet dere!

50 grader + varm forvask og Vanish. Eventuelt bløtlegge i vanish først. Funker fjell. Hadde blodflekker på et hvitt laken for ikke lenge siden, og vaska det på den måten, bare på 60 (fordi jeg vasker sengetøy på 60 grader), og det er hvitere enn da jeg kjøpte det :)

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJ

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...