Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har vært der ja :!: Det var überkönig

Überkönig :love:

Alt for mange svensker, men ellers er det god stemning. En av de få afterskiene med greit dansegulv hvor man ikke trenger å stå på bordene.

Jeg regner med at du kjørte redbull vodka, som er standard drinken der nede? Evt redbull jäger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det gikk nok mest i øl. Var vel 18 eller noe, og reiste sammen med min far (50 års dagen hans) og min eldre søster. Var der mest for fjellene, selv om det var lite snø og lavinefare en dag, men om jeg skal tilbake så skal jeg feste skikkelig på Silver Bullet :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst å dra til østerrike for å stå på ski igjen. Men det skranter på venner som er med på noe sånt, typen kan ikke stå på noe engang :!: så jeg tror furudalen hadde holdt i massevis for han...

Weissbier har jeg drukket her hjemme. Har et Erdingerglass som typen kom drita hjem til meg med for lenge siden. Dagen etter så vi at det lå en pille i bunnen av glasset :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg dro ut og gjorde en god handling, og når jeg kommer tilbake, så er pcskjermen fucka... Den er like hel, men det ser ut som den er knust og så er litt under halve skjermen hvit.... :dontgetit: Har restarta flere ganger men den er fortsatt sånn. HALP

Lenke til kommentar

Jeg dro ut og gjorde en god handling, og når jeg kommer tilbake, så er pcskjermen fucka... Den er like hel, men det ser ut som den er knust og så er litt under halve skjermen hvit.... :dontgetit: Har restarta flere ganger men den er fortsatt sånn. HALP

Pixelfeil. Skal gå på garanti

Lenke til kommentar

Har bærbar.. Men hva har skjedd med den..?! :ermm: Veldig plagsomt å bare ha en halv skjerm.

Slike skader skjer ikke av seg selv. Har du vært hardhendt med den? Trenger ikke være akkurat nå. Kan være en sprekk som har oppstått en gang tidligere og først sprakk ordentlig nå. Slike latente skader kan manifistere seg ved raske temperaturendringer f.eks.

Det der høres veldig ut som en mekanisk skade og ikke pixelfeil. Tviler på at noen butikker vil la dette gå på garanti.

Hadde vært best å se et bilde av skjermen egentlig.

Lenke til kommentar

For å forklare alt: Jeg våkna, dusja, lot Æpple(ørkis) løpe litt i vinduskarmen og så trykket jeg på 'av/på' knappen på pcn for å skru en på.

Den ble skrudd på og jeg skrev her at det var 2timer til jeg skulle dra eller noe, så satte jeg pcn ned i senga før jeg gikk og spiste frokost. Etter frokosten så løp jeg opp på rommet mitt igjen og hentet mobilen og logget av msn.

Jeg dro dit jeg skulle og når jeg kom tilbake etter noen timer så hadde pcn skrudd seg av selv som den alltid gjør etter en stund. Jeg trykket på av/på knappen igjen og skjermen ver helt rar.

124ewj8.jpg

Lenke til kommentar

Har bærbar.. Men hva har skjedd med den..?! :ermm: Veldig plagsomt å bare ha en halv skjerm.

Slike skader skjer ikke av seg selv. Har du vært hardhendt med den? Trenger ikke være akkurat nå. Kan være en sprekk som har oppstått en gang tidligere og først sprakk ordentlig nå. Slike latente skader kan manifistere seg ved raske temperaturendringer f.eks.

Det der høres veldig ut som en mekanisk skade og ikke pixelfeil. Tviler på at noen butikker vil la dette gå på garanti.

Hadde vært best å se et bilde av skjermen egentlig.

Dude... på skola jeg jobba på før fikk vi flere ganger LEVERT bærbare som det var pixelfeil på. Det som skjer er at gassen eller hva faen streiker. Samme som når du får svarte flekker/striper bare over ett større område. Det er ikke noe du kan fremkalle ved slag eller fysisk vold

Edit:

Og når jeg ser bildet nå så er det pixelfeil som følge av slag nederst i venstre hjørne. Den er knust. Forsikring ikke garanti

Ser ut som om pc-en har falt i gulvet med hjørnet først.

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

@ Nochan: Ser ut som den har fått seg en trykk. Det er nok ikke noe som går på garantien dessverre. Du kan selvfølgelig prøve å levere den inn, men de vil nok heller få deg til å betale for reparasjon. Du kan alltids bruke den med en ekstern skjerm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...