Mchansern Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kan man få noe rettslige problemer om man, la oss si, kjører en drill inn i fingeren på en lærling? Nei. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Wait, var det ikke et twisted fantasy-forsøk på å straffe lærlingen? Om det var et uhell tviler jeg på at han gidder å blande inn rettsapparatet, men du/skolen/whatever er vel ansvarlig for hans liv og helse. Tviler på at det ville skapt særlig problemer, da, arbeidsuhell skjer. Jeg antar at det ikke er snakk om grov uaktsomhet. Endret 23. mars 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 @Mikkel; Det skal tas til ettertanke @Mchansern; nice! Wait, var det ikke et twisted fantasy-forsøk på å straffe lærlingen? Om det var et uhell tviler jeg på at han gidder å blande inn rettsapparatet, men du/skolen/whatever er vel ansvarlig for hans liv og helse. Tviler på at det ville skapt særlig problemer, da, arbeidsuhell skjer. Jeg antar at det ikke er snakk om grov uaktsomhet. Ingen grov uaktsomhet inni bildet, men jeg begynte å le Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Litt sadisme har aldri skadet. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 hvorfor? vil du at staten skal bruke en haug med skatte penger for å ha en nettside som kan brukes av alle nordemenn samtidig en gang i året. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 hvorfor? vil du at staten skal bruke en haug med skatte penger for å ha en nettside som kan brukes av alle nordemenn samtidig en gang i året. Altinn brukes da til veldig mye mer enn bare selvangivelsen. Og når de reklamerer for og fremhever hvor bra, enkelt og sååå mye bedre det skal være å sjekke selvangivelsen på nett, så burde de da for faen ha kapasitet nok. Jeg, og veldig mange andre antar jeg, får ikke selvangivelsen på papir i det hele tatt. Jeg har valgt å bli en eAktør, som de så fint kalte det. Da er det latterlig at jeg må vente i flere dager, når jeg burde ha vært en av de første som kunne sjekke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Woo! Pølse i lompe til frokost blir awesome! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 hvorfor? vil du at staten skal bruke en haug med skatte penger for å ha en nettside som kan brukes av alle nordemenn samtidig en gang i året. Altinn brukes da til veldig mye mer enn bare selvangivelsen. Og når de reklamerer for og fremhever hvor bra, enkelt og sååå mye bedre det skal være å sjekke selvangivelsen på nett, så burde de da for faen ha kapasitet nok. Jeg, og veldig mange andre antar jeg, får ikke selvangivelsen på papir i det hele tatt. Jeg har valgt å bli en eAktør, som de så fint kalte det. Da er det latterlig at jeg må vente i flere dager, når jeg burde ha vært en av de første som kunne sjekke. Da er vi to Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Vel, teknisk sett er vel dette tiden for lunch, men jeg sov litt lenge og koste meg en halvtime-tre kvarter i dusjen, så da blir det frokost nå. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Man skulle tro de var bedre forberedt på dette, ja. Håper problemet løser seg i løpet av dagen, selv om jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det å håpe at det retter seg i løpet av dagen er som å håpe på sommer i Nord-Trøndelag fra og med i morgen av ... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Morning! Men jeg har fått sjekket selvangivelsen. Fordelaktig å ha en kompis i Kristiansand, der Altinn tydeligvis ikke er nede. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Skjekket min i går uten noen store problemer 14K igjen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Skjekket min i går uten noen store problemer Vel, du kan bare gå og dø. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Skjekket min i går uten noen store problemer Vel, du kan bare gå og dø. Holder på så godt jeg kan men jeg tror du må vente noen år Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Holder på så godt jeg kan men jeg tror du må vente noen år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg