Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 LIVING NEXT DOOR TO ALICE! ALICE? WHO THE FUCK IS ALICE? http://open.spotify.com/track/1AZlsFQL25aLFnQqqkIfQw Verdens mest kjente afterski-sang. Lær dere den folkens dette er viktig lærdom. Jeg sprer om miin visdom på forumet her som AIDSen sprer seg på en innavlet afrikansk ørkenlandsby. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Fader jeg er i afterskimodus nå ass. Hvorfor er det ikke fredag kan man spørre seg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Selvføgelig kan du stole på meg når det gjelder utvelgelse av afterskilåter. Jeg har mange års erfaring og har tatt en mastergrad i emnet. Smokie - Living next door to Alice må vel være numero uno. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er vel ikke tilfeldigvis noen her som har observert 1.5l-flasker med pepsi raw til salgs nå nei? Forsvant jo plutselig fra butikkene her i området. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er vel ikke tilfeldigvis noen her som har observert 1.5l-flasker med pepsi raw til salgs nå nei? Forsvant jo plutselig fra butikkene her i området. Det er ikke rart. Det smakte poo. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvorfor er alltid kafèen mer aktiv om natten enn om dagen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Fader jeg er i afterskimodus nå ass. Hvorfor er det ikke fredag kan man spørre seg. La meg hjelpe deg. Husk, følg nye med på teksten, så kanskje du tilslutt vil forstå hvorfor det ikke er fredag. Og tenkte kanskje sangen falt i smak.. http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Dude, chill.. Vil ikke! Ikke fortell meg hva jeg skal gjøre og ikke gjøre! Jeg hater deg!! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Dude, chill.. Vil ikke! Ikke fortell meg hva jeg skal gjøre og ikke gjøre! Jeg hater deg!! hjerter <33333333 <333333333 Endret 22. mars 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Holahopp! Det er altfor lenge siden jeg har vært på fjellet. Altfor mye alkohol til at jeg orker det. Sist jeg stod på ski var i østerrike for 4 år siden Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Du mener "Hold it against me" ja? I så fall er jeg enig, den var det klasse over. Mener hele albumet. Og synes det var en av de svakere låtene. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Okei, jeg har funnet opp verdens beste festkonkurranse i drømme.. Man deles opp i to lag som har hver sin renne. Første laget som når timetersmerket på motstående side av renna, vinner. "10 meter spy" heter konkurransen, og den var overraskende populær. Herregud, hva har jeg spist.. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 På motstående side av renna...? God morgen btw! Bare 2timer til jeg drar Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Okei, jeg har funnet opp verdens beste festkonkurranse i drømme.. Man deles opp i to lag som har hver sin renne. Første laget som når timetersmerket på motstående side av renna, vinner. "10 meter spy" heter konkurransen, og den var overraskende populær. Herregud, hva har jeg spist.. Hva har DU spist? Det der er barnemat! Jeg drømte at jeg satt på en treningsball... Midt i skogen... Og la en kabel. WTF Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Haha. Drømmer for the win. Selv fikk jeg aldri til å sove. Meh. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Misunnelig på dere som husker drømmene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg