Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg snart vært våken i et døgn. Kjenner kroppen er for gammel til sånt, skal bli godt å legge seg, selv om senga fortsatt er infisert herifra til helvete.

 

For gammel? Du er hva, 23 eller 24 år og du mener du er for gammel til å døgne?

24 og snart et halvt.

Ja, jeg mener at døgning er noe som tilhører barn- og ungdommen. Greit når du er 6 og holder deg oppe et helt døgn for å lese en spennende bok eller leke med LEGO uten at foreldrene dine vet om det, greit når du er 14 og "gamer hardcore cs ass!", greit når du er 18 og drar på tredagersfylla, men der føler jeg det stopper.

Lenke til kommentar

Hvis du svelger neseblodet ditt spyr du vel av det etterhvert. Er ikke meningen vi skal holde på blod i magesekken. Derfor greier ikke wannabe-vampyrer å drikke ekte blod.

 

Det kan hende at jeg ikke var 178% seriøs.

 

Uansett, er ikke noe problem å drikke blod. Jeg har drukket ku-blod et par ganger uten å spy.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Nå har jeg snart vært våken i et døgn. Kjenner kroppen er for gammel til sånt, skal bli godt å legge seg, selv om senga fortsatt er infisert herifra til helvete.

 

For gammel? Du er hva, 23 eller 24 år og du mener du er for gammel til å døgne?

24 og snart et halvt.

Ja, jeg mener at døgning er noe som tilhører barn- og ungdommen. Greit når du er 6 og holder deg oppe et helt døgn for å lese en spennende bok eller leke med LEGO uten at foreldrene dine vet om det, greit når du er 14 og "gamer hardcore cs ass!", greit når du er 18 og drar på tredagersfylla, men der føler jeg det stopper.

 

Mange jobber der man må døgne hva med dem?

Lenke til kommentar

Nå har jeg snart vært våken i et døgn. Kjenner kroppen er for gammel til sånt, skal bli godt å legge seg, selv om senga fortsatt er infisert herifra til helvete.

 

For gammel? Du er hva, 23 eller 24 år og du mener du er for gammel til å døgne?

24 og snart et halvt.

Ja, jeg mener at døgning er noe som tilhører barn- og ungdommen. greit når du er 18 og drar på tredagersfylla, men der føler jeg det stopper.

 

Jeg er 20 og skal på todagersfylla i helgen. Er det godkjent? :w00t:

 

Fyfaen som jeg gleder meg. :!: Jeg er tørst som faen allerede på tirsdagen.

Lenke til kommentar

Hvor ofte går 37 bussen i oslo?

Hei, det ser ut som du er ny på internett. La meg hjelpe deg:

 

www.trafikanten.no

 

Jæjæ, jeg har aldri skjønt trafikanten 0o

Om du ikke skjønner trafikanten tror jeg ikke du skjønner hvordan man går på bussen heller

 

Jeg skjønner hvordan man bruker den, men finner ikke tidene til vær enkelt buss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...