Romis Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er 125 kroner/t + helgetillegg + kveldstillegg mye? Jeg er 17 år uten fagbrev. Det er samme lønn som en barnehagepasser og en som jobber i daglivarebutikk tjener. Det er ikke mye, men ikke dårlig for en 17 åring. De fleste 17 åringer tjener under hundre i timen, du burde være fornøyd ja. Høres kjempebra ut. Takk! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Erre noe skattebrev som må leveres inn i dag elns? Hørte rykter om det!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Welcome to paradise Stian - Svetteste fyren ever. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Gikk på bussen til skolen idag og skulle sette meg bakerst, men var jo fullt av blod overalt på setet og gulvet ಠ_ಠ (Kan jo ha vært ketchup, men tviler) Lurer på hva som hadde skjedd Weird? Yes. Endret 22. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Gikk på bussen til skolen idag og skulle sette meg bakerst, men var jo fullt av blod overalt på setet og gulvet ಠ_ಠ (Kan jo ha vært ketchup, men tviler) Lurer på hva som hadde skjedd Weird? Yes. Video related to why there was blood http://www.youtube.com/watch?v=JoFGwpRDtRE&feature=related Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Erre noe skattebrev som må leveres inn i dag elns? Hørte rykter om det!! Yup. Må leveres innen klokka 23:00, ellers tar staten fra deg foreldrene dine + eventuelle kjæledyr, og du blir trekt 80 prosent i skatt resten av dette skatteåret. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Sånn går det når man er syk på direktesending. PFFFFT SPLATT. Endret 22. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Video related to why there was blood Spy blod? Doesn't make sense.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Dagens injeksjon med søppel-tv ala Paradise Hotel er konsumert. Ah, føles godt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg går heller og spyr blod. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har aldri spydd eller blødd store mengder med neseblod. Jeg tror det er noe galt med meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har aldri spydd eller blødd store mengder med neseblod. Jeg tror det er noe galt med meg. Du har aldri spydd? Hmm. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 H*n har aldri spydd store mengder neseblod. Det har forsåvidt ikke jeg heller 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg drikker mitt eget neseblod som styrkedrikk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Dagens injeksjon med søppel-tv ala Paradise Hotel er konsumert. Ah, føles godt. <3 Hvem er din favoritt? Min må være tribal-guy. Elsker det tomme utrykket i øynene hans som signaliserer at han tenker skikkelig hardt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Dagens injeksjon med søppel-tv ala Paradise Hotel er konsumert. Ah, føles godt. <3 Hvem er din favoritt? Min må være tribal-guy. Elsker det tomme utrykket i øynene hans som signaliserer at han tenker skikkelig hardt Favoritten er seff Stian, kleinere dude skal du lete lenge etter. Synger og herjer og tror han er alpha som faen. Skjønner ikke når han blir rejecta. Ellers er tribalguy og han med krøller på hhv. andre og tredjeplass ja. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har aldri spydd eller blødd store mengder med neseblod. Jeg tror det er noe galt med meg. Hadde ikke jeg heller, før jeg fikk slått hele nesa løs fra kraniet. Så ut som om noen var blitt drept på det rommet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nå har jeg snart vært våken i et døgn. Kjenner kroppen er for gammel til sånt, skal bli godt å legge seg, selv om senga fortsatt er infisert herifra til helvete. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nå har jeg snart vært våken i et døgn. Kjenner kroppen er for gammel til sånt, skal bli godt å legge seg, selv om senga fortsatt er infisert herifra til helvete. For gammel? Du er hva, 23 eller 24 år og du mener du er for gammel til å døgne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg