Slimda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Du får skyte vodka direkte opp i pulsåra da Slimda. Så slipper du smaken Jeg har ikke interesse av å bli full. Så da hopper jeg over den dårlige smaken, og går direkte på velsmakende produkter. Brus. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg vil tro at Jeg har ikke interesse av å bli full og meningen din om at alkohol ikke smaker godt går godt hånd i hånd? :----) Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er det noen som vet om det går an å bytte brukernavn på spotify? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Og saft. Litt spesiellt å ta med seg saft på fest... Jeg vil tro at Jeg har ikke interesse av å bli full og meningen din om at alkohol ikke smaker godt går godt hånd i hånd? :----) Det gjør det. Er dog lei av å besvare alle sammen som driver å maser om at "dette er godt! Seriøst!". Vurderer nesten å si at jeg er hyper-religiøs. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Og saft. Litt spesiellt å ta med seg saft på fest... Jeg vil tro at Jeg har ikke interesse av å bli full og meningen din om at alkohol ikke smaker godt går godt hånd i hånd? :----) Det gjør det. Er dog lei av å besvare alle sammen som driver å maser om at "dette er godt! Seriøst!". Vurderer nesten å si at jeg er hyper-religiøs. Men så er du bare jævlig kjip når det gjelder alkohol? :----------D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg er da ikke kjip. Folk får drikke hva de vil, men jeg drikker ikke selv. Hvordan er det å være kjip? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvordan er det å være kjip? Hva med det faktum å ta det opp i tråden hver gang noen snakker om alkohol? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Put a sokk..nei..put a læst in it! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 If you like it then you shoulda put a ring on it. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Og saft. Litt spesiellt å ta med seg saft på fest... Nesj, stor stas det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hva med det faktum å ta det opp i tråden hver gang noen snakker om alkohol? Det er da rimelig enkelt å forstå. Noen postet noe om at "Hvorfor må jeg spise noe som ikke er godt for å like det", så postet jeg at jeg også slet med det samme. Noen svarte meg, og jeg svarte tilbake. Så det var ikke jeg som startet. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvordan er det å være kjip? Hva med det faktum å ta det opp i tråden hver gang noen snakker om alkohol? Noen drikker ikke bare fordi de ikke drikker. Andre, vel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvor mye koster en tur til Island nå for tiden? For fly fra Værnes (trondheim) så måtte jeg ut med litt over 3000,- tur retur. Kunne ha fått billigere, men da hadde det blitt mellomlandinger og en god del ventetid. Opptil 19 timer fra A-B på det verste. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er 125 kroner/t + helgetillegg + kveldstillegg mye? Jeg er 17 år uten fagbrev. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg stikker på hytta til helgen for å drikke meg sørpe dritings sammen med noen venner. Samt stå på ski. Vi har følgende på plakaten: 1) Stå opp 2) Frokost 3) Mange timer med nedover eller bortoverski. 4) Afterski 5) Enda mer afterski 6) Enda mer afterski. Det jeg lurer på er om dere har noen vettuge forslag til spiritus som egner seg? Har foreløpig Jäger, Fernet Branca, øl og vodka. Trenger vi noe mer mon tro? Se bort i fra blandevann. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er 125 kroner/t + helgetillegg + kveldstillegg mye? Jeg er 17 år uten fagbrev. Hadde ikke klaget Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er 125 kroner/t + helgetillegg + kveldstillegg mye? Jeg er 17 år uten fagbrev. Hadde ikke klaget Det låter bra! Kan være det er 135 kroner også, husker ikke. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er 125 kroner/t + helgetillegg + kveldstillegg mye? Jeg er 17 år uten fagbrev. Det er samme lønn som en barnehagepasser og en som jobber i daglivarebutikk tjener. Det er ikke mye, men ikke dårlig for en 17 åring. De fleste 17 åringer tjener under hundre i timen, du burde være fornøyd ja. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg stikker på hytta til helgen for å drikke meg sørpe dritings sammen med noen venner. Samt stå på ski. Vi har følgende på plakaten: 1) Stå opp 2) Frokost 3) Mange timer med nedover eller bortoverski. 4) Afterski 5) Enda mer afterski 6) Enda mer afterski. Det jeg lurer på er om dere har noen vettuge forslag til spiritus som egner seg? Har foreløpig Jäger, Fernet Branca, øl og vodka. Trenger vi noe mer mon tro? Se bort i fra blandevann. Minttu. Alltid Minttu. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg