Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liv er oppskrytt :)

Det vakreste i livet er illusjonene om livet. - Honoré de Balzac

Hoj oj oj, i dag er jeg dyp. Nei, jeg trenger en kopp med kaffe og vaniljeis til, blitt helt hekta på det, så må jeg nesten få sett litt på tv.

Chillin to the limit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alkohol er vondt.

Kaffe er vondt.

Ost er vondt.

I utgangspunktet. Man må bare lære seg å like det.

Jeg kan ikke huske at jeg måtte lære meg å like ost. :p

Mulig jeg har smått fått traumer av kaffe, da jeg som liten trodde jeg skulle hylle i meg cola, men det viste seg å være kald kaffe.

Lenke til kommentar

Alkohol er vondt.

Kaffe er vondt.

Ost er vondt.

I utgangspunktet. Man må bare lære seg å like det.

Jeg kan ikke huske at jeg måtte lære meg å like ost. :p

Sånn fæncy ost da. Blåmuggost for eksempel. Smaker død og fordervelse. Har aldri hatt et særlig stort behov for å lære meg å like det.

Lenke til kommentar

Sånn fæncy ost da. Blåmuggost for eksempel. Smaker død og fordervelse. Har aldri hatt et særlig stort behov for å lære meg å like det.

Greit nok.

Hvorfor skal man egentlig lære seg å like noe når det finnes så mye som er mektig godt og som allerede er innlært? :p

Lenke til kommentar

Greit nok.

Hvorfor skal man egentlig lære seg å like noe når det finnes så mye som er mektig godt og som allerede er innlært? :p

Det er det argumentet jeg har brukt når folk konfronterer meg med at jeg ikke drikker alkohol. "JAMMEN DET ER BARE Å DRIKKE LITT SÅ BLIR DET GODT ETTERHVERT!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...