Vowels Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bree Olson:I love getting an ass massage. A fresh out of the shower, lay on the bed tummy down butt rub... Mmm put it in. https://twitter.com/BreeOlson Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er faktisk ille når det skjer mer på Twitteren min enn her! Diskusjon er tidsfordriv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Da har jeg endelig fått satt opp VPN og greier, så nå kan jeg sitte i de indre skoger i Kongo eller på slettene i Mongolia connected to work. Har forøvrig jobbet rundt 10t i dag, im going to call it a day now. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Liv er oppskrytt Det vakreste i livet er illusjonene om livet. - Honoré de Balzac Hoj oj oj, i dag er jeg dyp. Nei, jeg trenger en kopp med kaffe og vaniljeis til, blitt helt hekta på det, så må jeg nesten få sett litt på tv. Chillin to the limit. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hoj oj oj, i dag er jeg dyp. Nei, jeg trenger en kopp med kaffe og vaniljeis til, blitt helt hekta på det, så må jeg nesten få sett litt på tv. Chillin to the limit. Svart kaffe med vanilje-is? Det hørtes jo faktisk godt ut. Must try til helga. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 I svart kaffe, ja. Utrolig godt faktisk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Jeg gjentar meg selv, kaffe smaker bæsj. Jeg tror jeg har smaksløkene til en 7-åring. Endret 22. mars 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Alkohol er vondt. Kaffe er vondt. Ost er vondt. I utgangspunktet. Man må bare lære seg å like det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) bæsj smaker det ikke, men jeg er ikke så glad i smaken sjøl. lukter godt da. edit: kaffe altså Endret 22. mars 2011 av Shikaru 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Kaffe både smaker og lukter jobb. Ingenting annet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Fått hørt nyeste av Britney, eller? Ved første ørekast ser den ut til å være på høyde med Circus og Blackout. Du mener "Hold it against me" ja? I så fall er jeg enig, den var det klasse over. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Alkohol er vondt. Kaffe er vondt. Ost er vondt. I utgangspunktet. Man må bare lære seg å like det. Jeg kan ikke huske at jeg måtte lære meg å like ost. Mulig jeg har smått fått traumer av kaffe, da jeg som liten trodde jeg skulle hylle i meg cola, men det viste seg å være kald kaffe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 LÆSTA! http://b-real.org/wp-content/uploads/2011/03/wpid-IMG_20110322_165057.jpg Sweet, de så faktisk skikkelig digg ut =D De er jævelgode. Mor har strikket de til meg, noe som ALLTID er kos Gledelig å se at hun forsatt har finmotorikken på plass. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 7000 tilbake på skatten før reisefradrag as, blir vel 10k når jeg har fått lagt inn det. Gjøkke no. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 OlafG, jeg liker ikke deg! Og det er Altinn sin skyld. Til gjengjeld liker jeg ikke noen som har fått sjekka selvangivelsen enda. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Alkohol er vondt. Kaffe er vondt. Ost er vondt. I utgangspunktet. Man må bare lære seg å like det. Jeg kan ikke huske at jeg måtte lære meg å like ost. Sånn fæncy ost da. Blåmuggost for eksempel. Smaker død og fordervelse. Har aldri hatt et særlig stort behov for å lære meg å like det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Sånn fæncy ost da. Blåmuggost for eksempel. Smaker død og fordervelse. Har aldri hatt et særlig stort behov for å lære meg å like det. Greit nok. Hvorfor skal man egentlig lære seg å like noe når det finnes så mye som er mektig godt og som allerede er innlært? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Fordi det som smaker vondt i starten smaker ekstra digg etterhvert. Spesielt alkohol Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Sånn fæncy ost da. Blåmuggost for eksempel. Smaker død og fordervelse. Har aldri hatt et særlig stort behov for å lære meg å like det. Greit nok. Hvorfor skal man egentlig lære seg å like noe når det finnes så mye som er mektig godt og som allerede er innlært? Det er det argumentet jeg har brukt når folk konfronterer meg med at jeg ikke drikker alkohol. "JAMMEN DET ER BARE Å DRIKKE LITT SÅ BLIR DET GODT ETTERHVERT!" Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Du får skyte vodka direkte opp i pulsåra da Slimda. Så slipper du smaken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg