Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg synes at du kan skrive slik at vi forstår det. :)

Jeg synes det kan inføres aldersgrense(på max 15)

Men jeg er småirretert over fruen også da

Lenke til kommentar
Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon. Du skal ikke bruke SMS- språk og helst ikke forkortelser, spesielt ikke hvis det er en forkortelse folk flest ikke kan. Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget.

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...