SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Men akk, så vel var der ei Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 PC-en varmer opp badet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Altinn er utilgjengelig Altinn vil være utilgjengelig fra mandag 24. januar klokken 18.00 til tirsdag 25. januar klokken 08.00 på grunn av vedlikehold og utbedringer. Vi beklager de ulempene nedetiden medfører. What the fudge? Det har da vel ingenting å si nå vel? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvor lenge smitter man etter man har hatt spysyke? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 I dag er det så jævlig mye på jobben at jeg drukner. Blir sittende til langt på kveld jeg ass. Mange grupper som må tas ut i dag, ellers blir det bot! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvor lenge smitter man etter man har hatt spysyke? Spørs hva det er snakk om. Man kan være smittebærer opptil 2 uker etter endt sykdom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tenker jeg sjekker altin når jeg kommer hjem fra ferie. Har bestemt meg for at dersom jeg får igjen mer enn 10k så kanselerer jeg tatoveringstimen og bestiller meg ferietur til Island igjen heller. Apropo. Etter å ha lett gjennom hele hotelrommet, leiebilen og alle kofferter etter det ekstra kamerabatteriet så finner jeg det under doritosposen på skrivebordet her Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tenker jeg sjekker altin når jeg kommer hjem fra ferie. Har bestemt meg for at dersom jeg får igjen mer enn 10k så kanselerer jeg tatoveringstimen og bestiller meg ferietur til Island igjen heller. Apropo. Etter å ha lett gjennom hele hotelrommet, leiebilen og alle kofferter etter det ekstra kamerabatteriet så finner jeg det under doritosposen på skrivebordet her Island, tja jo. Er jo kult nok der men jeg hadde heller gått for noe mer spennende. Har du vært på Island en gang har du sett alt imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Jeg er På Island nå og blir her totalt en uke. Så langt så føler jeg i alle fall ikke at jeg har sett alt. Tar noen random stikkveier og kommer til fantastiske fotomotiver. Som hobbyfotograf er det i alle fall nok å gjøre føler jeg. Neste gang blir det mest sannsynligvis alene så da kan jeg ta meg tid til lange fotturer. Endret 22. mars 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Kan man sjekke selvangivelsen sin online selv om man ikke har bedt om å få tilsendt den elektronisk? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ok. Kjekt å vite. Synd nettstedet er nede! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvor gammel er Tacofjes?! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg er På Island nå og blir her totalt en uke. Så langt så føler jeg i alle fall ikke at jeg har sett alt. Tar noen random stikkveier og kommer til fantastiske fotomotiver. Som hobbyfotograf er det i alle fall nok å gjøre føler jeg. Neste gang blir det mest sannsynligvis alene så da kan jeg ta meg tid til lange fotturer. Hvor mye koster en tur til Island nå for tiden? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg er På Island nå og blir her totalt en uke. Så langt så føler jeg i alle fall ikke at jeg har sett alt. Tar noen random stikkveier og kommer til fantastiske fotomotiver. Som hobbyfotograf er det i alle fall nok å gjøre føler jeg. Neste gang blir det mest sannsynligvis alene så da kan jeg ta meg tid til lange fotturer. Hvor mye koster en tur til Island nå for tiden? Kommer an på hvor i Norge du befinner deg. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har alltid med meg for lite mat på skolen.. Er alltid sulten de siste timene uansett hvor mye jeg har spist... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg