svelemoe Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Eventuelt med å pirke under kallenamnet "SnittLeif" på internett. Endret 21. mars 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Om jeg først skal anses for å være en nyere mytologisk skapning så føler jeg faktisk at det er et stort kompliment om det blir lucifer, så takk for det, svelemoe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Alle vet at det er mormonerne som kommer til himmelen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Alle vet at det er mormonerne som kommer til himmelen. Jeg ventet på den. En south park fan. High five? Endret 21. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Alle vet at det er mormonerne som kommer til himmelen. Jeg ventet på den. En south park fan. High five? dumb dumb dumb dumb dumb! *Five* Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 garble garble garble. Speaking of South Park - du skal ikke bli med på Ulver 16. april? Vowels er sikkert klar, han. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 garble garble garble. Speaking of South Park - du skal ikke bli med på Ulver 16. april? Vowels er sikkert klar, han. Ulver? Hva, hvem og hvor er det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 :o du hører på vowels-lister og har ikke fått med deg det? Hvilke lister er det du hører på, egentlig? Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Telenor hadde en konkurranse der man kunne vinne "En laptop etter eget ønske fra Telenor Online" superbredbånd quiz Er det noen som vet hvilke valg man hadde? Endret 21. mars 2011 av sawfish Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er det noen som vet hvilke valg man hadde? tunge Hæ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 :o du hører på vowels-lister og har ikke fått med deg det? Hvilke lister er det du hører på, egentlig? Den som heter "FEEL GOOD + DUSJ" I, presume. :!: Liztepop! Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er det noen som vet hvilke valg man hadde? tunge Hæ? Fatter vant konkurransen og fikk en telefon fra telenor. Pappa sier at han vil ha den minste de kan tilby og han fra telenor sier da det er en 13.4" eller 13.5" (han var ikke helt sikker). Men når jeg går igjennom hva slags pcer HP har i norge finner jeg ingen annen pc enn 13.3.. Skal kjøpe veske til den og noen andre småting fra dustinhome, og trenger det om 2 dager. Derfor jeg lurer:P Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 I am, I am Oi! Hvor har du vært i det siste? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 :o du hører på vowels-lister og har ikke fått med deg det? Hvilke lister er det du hører på, egentlig? Den som heter "FEEL GOOD + DUSJ" I, presume. :!: Liztepop! Åh, forklarer alt. Jaja. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Får ikke vertifisert paypalkontoen min På de 15 kronene som er trekt fra står det bare "VISA Varekjøp utland, reservert transaksjon" Ingen kode. What to do? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 :o du hører på vowels-lister og har ikke fått med deg det? Hvilke lister er det du hører på, egentlig? Den som heter "FEEL GOOD + DUSJ" I, presume. :!: Liztepop! Seff! Jeg ser en viss "Cypheron" er subscriber på den også, så ikke hat meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Seff! Jeg ser en viss "Cypheron" er subscriber på den også, så ikke hat meg. Anbefaler deg å gå inn på profilen til Vowels og sjekke ut den andre lista "asdf" også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Om nom nom. Jeg har varm eplekake. It's delicious and moist. Endret 21. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Om nom nom. Jeg har varm eplekake. It's delicious and moist. Hate you!!!! Jeg laget forøvrig potetsuppe her om dagen, første og eneste gang... tror helelr jeg skal prøve meg på en ordentlig tomatsuppe neste gang Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Seff! Jeg ser en viss "Cypheron" er subscriber på den også, så ikke hat meg. Anbefaler deg å gå inn på profilen til Vowels og sjekke ut den andre lista "asdf" også. For mye skrik og skrål. Jeg holder meg til mainstream musikk som er laget for å appellere til massene og er lettfordøyelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg