Sidious Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Da var man endelig hjemme igjen etter en dag med statistikk, etterfulgt av et besøk på treningssenteret. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Samtale mellom meg og flyselskap i dag. Jeg jobber både med privatfly og rutefly og nå er det snakk om rutefly her. *ring ring* Hei, det er Mchansern fra XX som ringer, jeg har en gruppe til Tripoli som skal reise den 14.apr og nå vil de naturligvis ikke reise. Gidder du å legge inn en linje i bookingen som sier at de kan få full refusjon grunnet krigen der nede? Svett dude: Nah, ring igjen om 3 dager. Da tipper jeg ting er roet seg ned og da vil de nok reise. Jeg: Jaw drops. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Han er synsk, må du vel skjønne. Eller har inside-kontakter i CIA som sier at Gadaffi er død innen 3 dager. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Han er synsk, må du vel skjønne. Eller har inside-kontakter i CIA som sier at Gadaffi er død innen 3 dager. Kanskje det var Gadaffi jeg snakket med? Snakka engelsk i hvertfall! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kanskje Gadaffi egentlig er en Nexus-7 android som har begrenset livstid, og han VET at Gadaffi-modellen dør om 3 dager fordi han kjenner hjerneforskeren som designet modellen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ooh, Firefox 4. I likey. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Samtale mellom meg og flyselskap i dag. Jeg jobber både med privatfly og rutefly og nå er det snakk om rutefly her. *ring ring* Hei, det er Mchansern fra XX som ringer, jeg har en gruppe til Tripoli som skal reise den 14.apr og nå vil de naturligvis ikke reise. Gidder du å legge inn en linje i bookingen som sier at de kan få full refusjon grunnet krigen der nede? Svett dude: Nah, ring igjen om 3 dager. Da tipper jeg ting er roet seg ned og da vil de nok reise. Jeg: Jaw drops. Den burde du legge ut i tråden om kunder på jobben din. Selv om det ikke direkte er kunder da. Og Notalwaysright og clientcopia er også passende steder. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Spotifylisten din tar kaka som vanlig. Jeg simpelthen elsker det du har lagt til nylig. I JUST NEED SOMEBODY TOOO LOOOOOOVE! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 HEI ALLE SAMMEN! I AM BACK! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 HEI ALLE SAMMEN! I AM BACK! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Et sted hvor jeg kan finne oversikt over kommende konserter i Oslo? Lurer på om jeg skal ta med swaggeren min ned på en konsert en kveld, vi får se. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 rockefeller.no har hvertfall oversikt for 3 steder, Rockefeller, sentrum scene og John Dee. De fleste kjente bandene spiller der, eller oslospektrum.no Så har man vel endel dødsmetalband som kommer på Betong. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Sist gang jeg var på betong (første gang, mao), var det CombiChrist som ble spilt. Ikke akkurat dødsmetall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 rockefeller.no har hvertfall oversikt for 3 steder, Rockefeller, sentrum scene og John Dee. De fleste kjente bandene spiller der, eller oslospektrum.no Rihanna kommer til spektrum 30 oktober. Dit må jeg for faen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Dit må jeg for faen. Faen klarer nok å dra dit selv. Du trenger ikke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Dit må jeg for faen. Faen klarer nok å dra dit selv. Du trenger ikke. Han trenger nok en stand-in. Tipper han er opptatt med litt annet. F.eks å hente mormonere ned til dødsriket. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Han trenger nok en stand-in. Tipper han er opptatt med litt annet. F.eks å hente mormonere ned til dødsriket. Eventuelt med å ikke eksistere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg