Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samtale mellom meg og flyselskap i dag. Jeg jobber både med privatfly og rutefly og nå er det snakk om rutefly her.

*ring ring*

Hei, det er Mchansern fra XX som ringer, jeg har en gruppe til Tripoli som skal reise den 14.apr og nå vil de naturligvis ikke reise. Gidder du å legge inn en linje i bookingen som sier at de kan få full refusjon grunnet krigen der nede?

Svett dude: Nah, ring igjen om 3 dager. Da tipper jeg ting er roet seg ned og da vil de nok reise.

Jeg: Jaw drops.

Lenke til kommentar

Samtale mellom meg og flyselskap i dag. Jeg jobber både med privatfly og rutefly og nå er det snakk om rutefly her.

*ring ring*

Hei, det er Mchansern fra XX som ringer, jeg har en gruppe til Tripoli som skal reise den 14.apr og nå vil de naturligvis ikke reise. Gidder du å legge inn en linje i bookingen som sier at de kan få full refusjon grunnet krigen der nede?

Svett dude: Nah, ring igjen om 3 dager. Da tipper jeg ting er roet seg ned og da vil de nok reise.

Jeg: Jaw drops.

Den burde du legge ut i tråden om kunder på jobben din. Selv om det ikke direkte er kunder da. Og Notalwaysright og clientcopia er også passende steder.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...