Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Entrecot, champignon, store poteter, hvitløksmør og godt øl. Du har sikkert nok til å kjøpe ingrediensene til en eplekake og litt iskrem som dessert også.

Dropp soppen! :wee:

L4r5, kan du begynne å skrivet innleggene dine på linja under qouten så det blir ryddigere for oss som skal pirke på alt du skriver og mener? :p

Lenke til kommentar
Dropp soppen! :wee:

L4r5, kan du begynne å skrivet innleggene dine på linja under qouten så det blir ryddigere for oss som skal pirke på alt du skriver og mener? :p

Nei. Det ser mer ryddig ut når jeg poster på denne måten. Dessuten sparer jeg databasen for et par tegn. Tenk deg om alle gjorde det. Da hadde vi helt sikkert kunne redusert databasen med flere titalls megabyte.
Lenke til kommentar

Eg vil neppe bruke ei bursdagsgave på ei bursdagsgave! :p (Nei, har ikkje bursdag, berre onkelen min som er litt seint ute.)

Unødvendig skvip har eg (nesten) nok av.

Eg er 16, så å kjøpe øl blir vel litt vanskeleg. Drikke også for så vidt. Men eplekake er nom.

Portal 2, kanskje? Og DAO: ultimate edition? Har hatt lyst til å prøve det lenge, ser ganske bra ut...

Lenke til kommentar

700kr? Bruker 300kr på t/r flybilletter Oslo-MellomEuropa. Deretter bruker du Couchsurfing og så spiser du og går på museer og attraksjoner for resten av pengene. En helg fredag-søndag i f.eks Tyskland for under tusenlappen.

Couchsurfing?

Og hvor kjøper du biletter til 300kr?

Lenke til kommentar

700kr? Bruker 300kr på t/r flybilletter Oslo-MellomEuropa. Deretter bruker du Couchsurfing og så spiser du og går på museer og attraksjoner for resten av pengene. En helg fredag-søndag i f.eks Tyskland for under tusenlappen.

Couchsurfing?

Couchsurfing.com <- Du bor på sofaen til folk. Aldri prøvd det, da jeg bor mest på hotell, men har hørt et par folk har gode erfaringer. Veldig sosialt, men vet ikke om jeg tør.

Billetter til Berlin har jeg sett nedi 160kr t/r hos Air Berlin.

Lenke til kommentar

Couchsurfing.com <- Du bor på sofaen til folk. Aldri prøvd det, da jeg bor mest på hotell, men har hørt et par folk har gode erfaringer. Veldig sosialt, men vet ikke om jeg tør.

Billetter til Berlin har jeg sett nedi 160kr t/r hos Air Berlin.

Hadde nok ikke jeg tørt det jeg heller. :p

Sjekket Air Berlin nå, kom minst på 1500kr.

Lenke til kommentar

Huckleberry Finn får dårlig samvittighet da han hjelper Jim, en neger på rømmen, det ga meg en jævla åpenbaring, at samvittigheten er mer styrt av samfunnet og ikke moralen vår så mye som vi tror? Masse rare ting jeg får dårlig samvittighet for som jeg mener egentlig ikke er dårlige gjerninger. Cool Story huh?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Riktig etikette ved quoting av 2 poster eller mer er å skrive inntil linjen, riktig etikette ved en post er slik du gjorde det - på neste linje. Det skal dog ikke være en linje mellomrom mellom {/quote] og der du skriver.

Eksempel på hvordan det ikke skal gjøres.

Couchsurfing?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...