Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det har vi vel fått bekreftet opptil flere ganger før her? Greit, du er eldre enn majoriteten av brukerne her, men å rakke ned på kidsa er ikke alltid like hyggelig.

Tror ikke SnittLeif er mann heller, jeg, så ikke ta det som en fornærmelse. Det er neppe en eneste mann i hele DNFK. (Med unntak av TWFA, som dro sin vei etter én post.)

 

Hva er egentlig din definisjon av en mann?

Lenke til kommentar

Du er klar over at du nettop kalte en som er eldre enn deg for "lille venn"?

Jeg? Nei, det er jeg ikke klar over

 

Edit: Jeg så ikke din edit ;)

Hvis det var innlegget i 4chantråden du sikta til, så kan dette ha vært mer et utrykk rettet mot vedkommendes manglende velvilje til å gi seg på en diskusjon som egentlig ikke eksisterte (Les: barnslig holdning).

 

Edit2: Liten kan forøvrig bety mye mer enn bare "yngre"

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Ja deg, SnittLeif.

Å herregud, lille venn. Jeg har mer enn nok peiling på musikk, og det her var bare en bemerkning angående manglende logikk i låter. Jeg har ingen intensjon om å lage noen diskusjon rundt det, så da får du heller plages med å aldri få vite noe mer om min mening rundt akkurat dette med tekst.

Jeg måtte bare påpeke det. Jeg hater slike hersketeknikker. Når det da er såpass ironisk at du kaller en som faktisk er eldre enn deg selv for "lille venn", klarte jeg ikke motstå fristelsen.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt problemer med å forstå hva folk (Les; Ajaco) mener med herseteknikker. Hva skal jeg liksom gjøre når noen prøver å diskutere på ting som er udiskuterbare? Bare legge meg flat bakover og godta at andre kjører over meg?

Så du mener "lille venn" var nødvendig for å få frem ditt synspunkt i saken?

 

Greit nok at du føler det var udiskuterbart. Det betyr ikke at du skal legge deg flat, og godta at andre "kjører over deg". Argumenter heller for ditt synspunkt på en ordentlig måte. Er det "udiskuterbart", så bare forklar at du synes det blir for dumt å diskutere, fremfor å komme med tåplige hersketeknikker som "lille venn".

 

Det er sånn Siv Jensen holder på.

Lenke til kommentar

Så du mener "lille venn" var nødvendig for å få frem ditt synspunkt i saken?

Nei, det er bare noe jeg slenger med for å gi folk noe å irritere seg over, da de allerede irriterer seg over ting som man ikke trenger å irritere seg over.

Det er vel ingenting galt i å ville trekke ut litt nerdrage fra folk vel? :p

Men jeg har sett over saken din, og må nesten si meg enig. Jeg har også endret innlegget i 4chan-tråden, så da er vel alt bedre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...