Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, er meg, og som tidligere nevnt, han ene gode vennen som fortsetter i hvu nå (john kan vi kalle han) - så er det en til. Vi tre har hengt ilag i noen år nå.. Men, vi to har egentlig sklidd ifra john nå. Han besøker jo engang aldri han ene kompisen min, når han er her - siden han bor i Oslo pga skole. Mens, jeg gjør det. Vi to som tar intiativ til ting, vi besøker hverandre også videre. Men john gjør det aldri, nesten. Og andre ting. Idag slettet jeg og han ene john fra face,msn også videre. Vi venter til han tar kontakt, og da blir det en samtale om hvorfor. Kjipt at vi har sklidd ifra han egentlig, fra en som egentlig var en veldig god venn. Skjønenr ikke hvorfor at det skjer engang.. Har det skjedd med dere? at dere har sklidd ifra en person, som var en veldig god venn først?

Lenke til kommentar

Vel. Poenget mitt, Zeromac, var forresten det at du er ikke mann. Du er gutt. Man er ikke mann før man er voksen. Myndig og voksen er ikke det samme.

Og det har vi vel fått bekreftet opptil flere ganger før her? Greit, du er eldre enn majoriteten av brukerne her, men å rakke ned på kidsa er ikke alltid like hyggelig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...