Alliha Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Fristar voldsomt. Men nå ser eg på film. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Da stakk jeg til halm-ballen og legger igjen denne sjefolaine sangen av The Aller Værste http://www.youtube.com/watch?v=oIldrssG950 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Fristar voldsomt. Men nå ser eg på film. Meh :| Din kjedelige halvhomse! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Du vet hva man sier, "Bi now, gay later". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Du vet hva man sier, "Bi now, gay later". Du vet hva de sier: "Bullshit." Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det ville vært så awesome nå om alliha kom tilbake -kun- for å poste om at han er bifil, helt til Zeromac exploderer Whaat. Jeg er da en harmfull og tålmodig mann. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Så, er meg, og som tidligere nevnt, han ene gode vennen som fortsetter i hvu nå (john kan vi kalle han) - så er det en til. Vi tre har hengt ilag i noen år nå.. Men, vi to har egentlig sklidd ifra john nå. Han besøker jo engang aldri han ene kompisen min, når han er her - siden han bor i Oslo pga skole. Mens, jeg gjør det. Vi to som tar intiativ til ting, vi besøker hverandre også videre. Men john gjør det aldri, nesten. Og andre ting. Idag slettet jeg og han ene john fra face,msn også videre. Vi venter til han tar kontakt, og da blir det en samtale om hvorfor. Kjipt at vi har sklidd ifra han egentlig, fra en som egentlig var en veldig god venn. Skjønenr ikke hvorfor at det skjer engang.. Har det skjedd med dere? at dere har sklidd ifra en person, som var en veldig god venn først? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det ville vært så awesome nå om alliha kom tilbake -kun- for å poste om at han er bifil, helt til Zeromac exploderer Whaat. Jeg er da en harmfull og tålmodig mann. Mann? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Mann? Nei, Lars Monsen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 @Zeromac; først mener du å påstå at du er "En harmfull og tålmodig mann" og nå er du plutselig en "harmfull og tålmodig Lars Monsen"? Harmfull betyr forresten kanskje ikke det du tror det betyr Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ikke bruk begge bena når du skal sjekke elvens dybde. Følte det passet inn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 @Zeromac; først mener du å påstå at du er "En harmfull og tålmodig mann" og nå er du plutselig en "harmfull og tålmodig Lars Monsen"? Harmfull betyr forresten kanskje ikke det du tror det betyr Nei, Vegard Ulvang. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vel. Poenget mitt, Zeromac, var forresten det at du er ikke mann. Du er gutt. Man er ikke mann før man er voksen. Myndig og voksen er ikke det samme. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vel. Poenget mitt, Zeromac, var forresten det at du er ikke mann. Du er gutt. Man er ikke mann før man er voksen. Myndig og voksen er ikke det samme. Og det har vi vel fått bekreftet opptil flere ganger før her? Greit, du er eldre enn majoriteten av brukerne her, men å rakke ned på kidsa er ikke alltid like hyggelig. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Og det har vi vel fått bekreftet opptil flere ganger før her? Greit, du er eldre enn majoriteten av brukerne her, men å rakke ned på kidsa er ikke alltid like hyggelig. Du har en interessant formening om "rakke ned på". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Du har en interessant formening om "rakke ned på". Vel. Ta det med en klype salt. Er bare en oppfattelse jeg har av deg som person/bruker her inne. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg tok det med ei full bøsse havsalt, så det er ingen fare. Du er ikke alene om å ha fått den formeninga om meg. Tror det har noe med å gjøre at jeg er perfeksjonist selv, og kanskje en anelse for glad i å påpeke andres uperfekthet (Nei, jeg er ikke perfekt selv. Langt ifra) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Greit det, da er vi enige. Fuck yes, endelig fått den gamle avataren min igjen. Fant kabelen til den eksterne harddisken der den lå lagret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg