Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg skal lage noe godt med en jente imorgen, noen tips til hva vi kan lage?

Kjøp indrefilet av svin og en god marinade. Mariner den noen timer. Pakk inn i alufolie og hiv inn i stekovnen på 225 grader.

Kutt opp gulrøtter, paprika, soltørkede tomater, sopp (om du liker det), poteter, hvitløk, chilli og løk. Legg det i en ildfast form og hell over litt olivenolje. Strø også over litt nykvernet havsalt og sett inn i ovnen.

 

La det stå til det ser klart ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Var var egentlig i gang, og jeg titter bare fort innom her. Så jeg bare måtte prøve.

 

Unnskyldningene er at jeg allerede var i gang, og puberteten/hormoner.

 

Og de ble selvfølgelig litt døtid på slutten.

 

post-196392-0-51796700-1300648657_thumb.png

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Så, tar det nå her iogmed at dette er fuckings kafeen.

I august i fjor, begynte jeg å bli intressert i "HVU" eller heimevernsungdommen. Fikk, en venn med. Og var med.

Såklart gikk ting utrolig treigt, og vi har jo enda ikke fått uniformer og slikt - derimot, nå først skulle det skje. På mandag -

Men, før dette måtte jo alle til HV-legen. Og, de er to der som ser dårlig - han ene, har ikke engang linser eller noe. Slapp unna med å si at han glemte dem hjemme, så han ble godtkjent - en annen ser og dårligere enn meg, og ble godtkjent. Så kom jeg, jeg så ikke noen bokstaver på tavla, på verdens dårligste "synstest". Og vips, så mener han jeg ikke er tjenestedyktig. Så han sa jeg måtte dra til optiker og få en ny synstest og det. Noe jeg ikke får gjort før mandag. Når jeg, siden jeg var 11 år - har hatt lyst på en militærkarriere, samt HVU nå - er det ufattelig kjipt, om en så enkel ting skal ødelegge, selv en av mine beste venner er i hvu nå - skal fortsette.

 

og jeg var den som fikk han interessert, og det. Så er dette så jævlig kjipt, jeg er omtrent den eneste der og som vil i forsvaret også. Mulig dette er TLDR. Men, irriterende uansett. Jævla drittinkompotente lege. Jeg ser jo forholdvis greit uten briller også. Dritt.

Lenke til kommentar

Tror ikke det går an, nei. Kjerringer er jævlig dumme, tenk å lage et oppstyr om noe sånt.

Så sant så sant :!:

 

Nei. Jeg tør ikke gå og kjøpe tanga. Jeg er redd for at kassadama skal kle av meg med øynene sine.

Ta det rolig. Du kan få en av mine.

 

Jo, du sier nå der. Men, dette er først og fremst HVU, han som og er der - løy bare, andre ser dårligere enn meg - men jeg, kan vistnok ikke. Jeg ser jo ikke engang så dårlig uten briller heller. Noe tull med "min egen sikkerhet" rabla han om. LOL.

Bestikk øyeduden ;)

Lenke til kommentar

Jo, du sier nå der. Men, dette er først og fremst HVU, han som og er der - løy bare, andre ser dårligere enn meg - men jeg, kan vistnok ikke. Jeg ser jo ikke engang så dårlig uten briller heller. Noe tull med "min egen sikkerhet" rabla han om. LOL.

Stikk øyeduden ;)

 

:dremel:

Lenke til kommentar

Da gir du han juling.`

Edit: men har du ingen måte å komme inn i HV, dersom du gjør det dårlig på synstesten? :dontgetit:

 

Ok, random førstiss kommer inn på rommet mitt og kysser meg på munnen. Smålig forvirret, men alt i alt bare gøy. :)

fjortis eller en førtiåring?

Endret av handerrre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...