Mikkel™ Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Jeg klaget nettopp over at Mikkel sitt bur var vanskelig å sette sammen.... Nå kan jeg fortelle at jeg nettopp har sittet med en pinsett ned i halsen på en degus og forsøkt å 'operere' henne selv ettersom veterinærne ikke ville prøve engang. R.I.P lilla søte Maria... Ok, sorry for at jeg spør men hva var det som skjedde som fikk deg til å stikke ett pinsett ned i halsen på henne ? Endret 20. mars 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Fikk bare fjernet ene biten av leveren! Ene biten av det som satt fast i halsen hennes Å prøve å fjerne noe fra noen sin hals er eneste logiske grunnen til å stikke en pinsett ned i halsen på dem.. Tror jeg Endret 20. mars 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Umm, hvorfor prøvde du ikke The Heimlich-Maneuver? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hvor gammel er du, Nochan? Og er du fra Horten? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Wait what, Nochan? Hva som skjer ? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Fikk bare fjernet ene biten av leveren! Ene biten av det som satt fast i halsen hennes Å prøve å fjerne noe fra noen sin hals er eneste logiske grunnen til å stikke en pinsett ned i halsen på dem.. Tror jeg Så du prøvde å ta ut noe av halsen på et levende dyr ved å stikke en pinsett ned i halsen på den og håpe på det beste? For det første, jeg håper for all del at dyret hadde bedøvelse. For det andre, du kan ikke bare stikke en pinsett ned i halsen på et dyr. Det var kanskje en grunn til at dyrlegen ikke gjorde det, men å da prøve å lirke noe ut av halsen dens med en pinsett er direkte uansvarlig. Nå mener jeg ikke å fornærme deg, mulig jeg har misforstått, men er det bare meg elle dør dyrene dine i hopetall? Det er hvertfall den oppfattningen jeg har fått. Dyrene dør, du skaffer nye. Tar jeg feil? 2 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Hele historien: Jeg gikk enn på dyrerommet (hvor degusene står) og så at den ene bare lå der. Jeg ringte veterinæren som sa jeg skulle se ned i munnen hennes og sånn, jeg gjorde det og fjernet det jeg kunne. Så ringte jeg tilbake til veterinæren og de sa de ikke kunne gjør noe siden det er et så lite dyr + at det er en unge + at det er dårlig ide med narkose når hun her pusteproblemer, og så døde hun. Ingen som kondolerer?! Edit: Og veterinæren ba meg fjerne det som var i halsen hennes om jeg så noe Endret 20. mars 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0jtVtSTr070 Videoen ble nok lagd for å vise at hun faktisk kan synge, men det gjorde bare saken enda værre. Herregud for en dårlig sanger. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 unplugged... plug that mouth shut osv Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 First I was like ... Then I was like But then I went Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vel. Bedre enn .. Jeg prøvde virkelig. Jaja Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hele historien: Jeg gikk enn på dyrerommet (hvor degusene står) og så at den ene bare lå der. Jeg ringte veterinæren som sa jeg skulle se ned i munnen hennes og sånn, jeg gjorde det og fjernet det jeg kunne. Så ringte jeg tilbake til veterinæren og de sa de ikke kunne gjør noe siden det er et så lite dyr + at det er en unge + at det er dårlig ide med narkose når hun her pusteproblemer, og så døde hun. Ingen som kondolerer?! Edit: Og veterinæren ba meg fjerne det som var i halsen hennes om jeg så noe Kondolerer Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kondolerer Nochan. Deguser er artige. Uhuuu. En liter sjokomelk, litt bacon, en dusj, en yoghurt og en boks cola = Bakfull no more! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 lenge sia jeg har drikki sjokomelk bæiken har jeg heller ikke spist på en stund fordi jeg ikke gidder å kjøpe har aldri vært bakfull før heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 I går kveld / i natt var fantastisk. Men noe må jeg ha gjort galt, siden jeg er i fin form i dag. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 har aldri vært bakfull før heller. That's a blessing. Blir aldri fyllesyk selv men skal ingenting til før jeg får blackout. Hater det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg fatter ikke hvordan folk kan ha det morsomt med fulle mennesker i edru tilstand. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg fatter ikke hvordan folk kan ha det morsomt med fulle mennesker i edru tilstand. Jeg fatter ikke hvordan folk kan ha det morsomt med fulle mennesker i full tilstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg