Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klaget nettopp over at Mikkel sitt bur var vanskelig å sette sammen.... Nå kan jeg fortelle at jeg nettopp har sittet med en pinsett ned i halsen på en degus og forsøkt å 'operere' henne selv ettersom veterinærne ikke ville prøve engang. R.I.P lilla søte Maria...

Ok, sorry for at jeg spør men hva var det som skjedde som fikk deg til å stikke ett pinsett ned i halsen på henne :ninja:?

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Fikk bare fjernet ene biten av leveren!

 

Ene biten av det som satt fast i halsen hennes :hrm:

Å prøve å fjerne noe fra noen sin hals er eneste logiske grunnen til å stikke en pinsett ned i halsen på dem.. Tror jeg

Så du prøvde å ta ut noe av halsen på et levende dyr ved å stikke en pinsett ned i halsen på den og håpe på det beste? For det første, jeg håper for all del at dyret hadde bedøvelse. For det andre, du kan ikke bare stikke en pinsett ned i halsen på et dyr. Det var kanskje en grunn til at dyrlegen ikke gjorde det, men å da prøve å lirke noe ut av halsen dens med en pinsett er direkte uansvarlig.

 

Nå mener jeg ikke å fornærme deg, mulig jeg har misforstått, men er det bare meg elle dør dyrene dine i hopetall? Det er hvertfall den oppfattningen jeg har fått. Dyrene dør, du skaffer nye. Tar jeg feil?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hele historien: Jeg gikk enn på dyrerommet (hvor degusene står) og så at den ene bare lå der. Jeg ringte veterinæren som sa jeg skulle se ned i munnen hennes og sånn, jeg gjorde det og fjernet det jeg kunne.

Så ringte jeg tilbake til veterinæren og de sa de ikke kunne gjør noe siden det er et så lite dyr + at det er en unge + at det er dårlig ide med narkose når hun her pusteproblemer, og så døde hun.

 

Ingen som kondolerer?! :cry:

 

Edit: Og veterinæren ba meg fjerne det som var i halsen hennes om jeg så noe

Endret av Nochan
Lenke til kommentar

Hele historien: Jeg gikk enn på dyrerommet (hvor degusene står) og så at den ene bare lå der. Jeg ringte veterinæren som sa jeg skulle se ned i munnen hennes og sånn, jeg gjorde det og fjernet det jeg kunne.

Så ringte jeg tilbake til veterinæren og de sa de ikke kunne gjør noe siden det er et så lite dyr + at det er en unge + at det er dårlig ide med narkose når hun her pusteproblemer, og så døde hun.

 

Ingen som kondolerer?! :cry:

 

Edit: Og veterinæren ba meg fjerne det som var i halsen hennes om jeg så noe

Kondolerer :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...