Sirslask Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Woho! Husk at alle som heter Mikkel trenger mye lek og kos da QFT! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Mikkel sover i reiseburet, og takk gud for at han sover hvis ikke hadde han kjedet seg ihjel. Jeg finner ikke ut hvordan man bygger buret hans, ifølge hjemmesidene til ferplast eksisterer de tikke engang Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Wtg5cTQ1WTs 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6VAkOhXIsI0 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg tror dere har bomma på tråder her. Prøv heller her eller her Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Jeg tror dere har bomma på tråder her. Prøv heller her eller her Jeg tror du har bomma selv, prøv her. Endret 20. mars 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Wtg5cTQ1WTs jeg liker sangen, men det hadde vært morsomt å sett hvordan det ble oppfattet dersom en mann prøvde seg på en slik låt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg tror du har bomma selv, prøv her. Nei, ikke egentlig. Du linka til en tråd om ting som irriterer grenseløst. Kan ikke si jeg engang er nevneverdig irritert, så det. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 JA! Superlim! Alt henger sammen som det skal, jeg finner bar eikke ut hva som skal henge sammen med hva, eller hvor... Jeg tror kanskje det mangler en del eller så har en del vokst... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Rydder, henger opp plakater og hører på Manfred Man's Earth Band - Watch, vinyl ofc Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg tror dere har bomma på tråder her. Prøv heller her eller her Er vel ganske fritt frem for hva man kan poste her? Jag kommer jeg liker sangen, men det hadde vært morsomt å sett hvordan det ble oppfattet dersom en mann prøvde seg på en slik låt. Vet ikke om jeg hadde likt sangen like godt da nei. Utrolig catchy låt, går mye i den og Higher akkurat nå Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er vel ganske fritt frem for hva man kan poste her? Selvsagt, men jeg fikk litt følelse av at det plutselig ble en musikkafé her Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg klaget nettopp over at Mikkel sitt bur var vanskelig å sette sammen.... Nå kan jeg fortelle at jeg nettopp har sittet med en pinsett ned i halsen på en degus og forsøkt å 'operere' henne selv ettersom veterinærne ikke ville prøve engang. R.I.P lilla søte Maria... Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nei, jeg fikk bare fjernet den ene biten, og så lå hun og døde sakte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg