Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Joda, men hit-listene sier jo hvor mange som kjøper denne musikken. De som kjøper musikken kjøper det fordi de liker det de hører.

Og hva bestemmer egentlig hvor høy kvalitet det er på en sang?

Jeg vil si at dette er fordi det er for mange den eneste musikken de får inntrykk av. Og derfor er den musikken de hører på og kjøper.

Hadde ikke jeg vokst opp med AC/DC og go'rock så hadde ikke jeg hørt på musikken jeg hører på i dag. Hadde ikke jeg spillt Fallout så hadde jeg ikke hørt på 30/40-talls-musikken heller :p

Hadde jeg derimot sitti og sett på The Voice hele dagen hadde dette vært musikken jeg hadde "kjøpt"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men hit-listene sier jo hvor mange som kjøper denne musikken. De som kjøper musikken kjøper det fordi de liker det de hører.

Og hva bestemmer egentlig hvor høy kvalitet det er på en sang?

Det er en sannhet med modifikasjoner. Musikken på hitlistene havner ikke der fordi mange uavhengig av hverandre oppdager at det er noe de liker, den havner der fordi noen har bestemt at det er det massene skal få servert.

Hey! Da er vi faktisk to. Selv går det i alt fra The Ink Spots til 3 Inches of Blood her :p

Utenom liste-pop, Hiphop, en god del country og elektronisk musikk (Trance, house, techno the list goes on)

Jeg digger slike uttalelser, for det betyr som regel at personen har et veldig snevert syn på musikk.

Lenke til kommentar

Vent nå litt, skulle ikke du ut å drikke aka fest? Sitter du å blør neseblod på fest og samtidig poster her?

Fikk med meg den siste timen av den første festen og kom nettopp hjem fra den andre.

Fikk med meg Nurk og typen også. Awesome. Nurk dansa som bare det. Og tok bilder av oss.

Og jeg har hikke fra helvete.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...