Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke lett det med jobb. Har lyst til å fullføre skolen og få fagbrev som kokk, og så jobbe litt og så studere 3d og spilldesign på noroff. Ikke det at det er penger det står på, det skal jeg alltids fikse, men jeg vil få litt erfaring som kokk først, så får jeg se da om det er veien jeg vil gå eller ikke.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Nå er det bare hobby men skal gå spillprogrammering neste år og da går det i C++

 

Har forsåvidt akuratt begynt å lære meg det igjen (Frisker opp) etter at jeg sluttet en lang periode :p

Nice :) Har egentlig litt lyst å begynne å lære meg et programmeringsspråk evt. HTML, men er litt usikker på hvilket jeg burde lære meg :wee:

Lenke til kommentar

Jeg lærer C++ på hobbybasis..og det er veldig av og på. Av og til får jeg interessen en ukes tid, så går det et par mnd til neste gang jeg drar frem boka.

Kjenner til den, fikk boka til bursdag da jeg var 15-16 elns. Er det stusselig å si at det var det eneste jeg ønsket meg det året? :p

Lenke til kommentar

Det eneste programmeringsspråket jeg behersker er LUA. :!: Kun på grunn av World of Warcraft og Garry's mod. Måtte lage egne NPC'er til privatserverne mine med LUA som gav teleports, items osv. Og til Garry's Mod gikk det til add-ons og mods.

 

( Nå i det siste har det gått til programmering av en bot, med hjelp fra en venn fra Oregon i USA. )

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Nice :) Har egentlig litt lyst å begynne å lære meg et programmeringsspråk evt. HTML, men er litt usikker på hvilket jeg burde lære meg :wee:

Tja, finn ut hva du har lyst til å lage og finn språket som passer til det :)

 

Det eneste programmeringsspråket jeg behersker er LUA. :!: Kun på grunn av World of Warcraft og Garry's mod. Måtte lage egne NPC'er til privatserverne mine med LUA som gav teleports, items osv. Og til Garry's Mod gikk det til add-ons og mods.

LUA har jeg såvidt vært borti, gadd ikke å lære det siden jeg fant alt jeg hadde lyst på og trengte til Garry's Mod :wee:

Lenke til kommentar

Nice :) Har egentlig litt lyst å begynne å lære meg et programmeringsspråk evt. HTML, men er litt usikker på hvilket jeg burde lære meg :wee:

Tja, finn ut hva du har lyst til å lage og finn språket som passer til det :)

 

Det eneste programmeringsspråket jeg behersker er LUA. :!: Kun på grunn av World of Warcraft og Garry's mod. Måtte lage egne NPC'er til privatserverne mine med LUA som gav teleports, items osv. Og til Garry's Mod gikk det til add-ons og mods.

LUA har jeg såvidt vært borti, gadd ikke å lære det siden jeg fant alt jeg hadde lyst på og trengte til Garry's Mod :wee:

 

Kom på at jeg også drev en god del med LUA til serveren min på Garry's Mod, hvor jeg måtte scripte så og si alt til RP modden på grunn av ubrukelig script han som lagde det hadde, som ikke passet til det jeg ønsket. Så for min del har jeg fått god bruk for LUA koding.

Lenke til kommentar

Jeg må spørre, hvorfor er det så mange som har så mye imot mainstream musikk? :p

Fordi det meste av mainstream-musikken er av laber kvalitet. Jeg sier ikke at alt er ræva og de banda jeg hører på og ingen andre har hørt om er instant-awesome. Men ja, godt over 90% av hit-liste-musikken hadde ikke vært der om ikke produsentene betalte MTV, The Voice og MP3 for å sende denne konstant

Lenke til kommentar

Jeg må spørre, hvorfor er det så mange som har så mye imot mainstream musikk? :p

Fordi det meste av mainstream-musikken er av laber kvalitet. Jeg sier ikke at alt er ræva og de banda jeg hører på og ingen andre har hørt om er instant-awesome. Men ja, godt over 90% av hit-liste-musikken hadde ikke vært der om ikke produsentene betalte MTV, The Voice og MP3 for å sende denne konstant

 

Joda, men hit-listene sier jo hvor mange som kjøper denne musikken. De som kjøper musikken kjøper det fordi de liker det de hører.

Og hva bestemmer egentlig hvor høy kvalitet det er på en sang?

Lenke til kommentar

Jeg derimot har elendig musikksmak, hører på musikk fra 30 og 50 tallet for svarte. :!:

Hey! Da er vi faktisk to. Selv går det i alt fra The Ink Spots til 3 Inches of Blood her :p

Utenom liste-pop, Hiphop, en god del country og elektronisk musikk (Trance, house, techno the list goes on)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...