Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skjerp deg, Hans. Vet du ikke at jeg er med i Fap Free mars 2011?

Oh snap. Groviser sent på kvelden slår aldri feil. Særlig når det kommer fra en jente under 18. Tror Hans får annet å gjøre enn å såpe seg inn nå. Nei nå var jeg grov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager så meget :love:

Jeg var med i en sånn konkurranse en gang. Det gikk ikke særlig bra. :ph34r: Virker som om jentene holder ut lenger enn gutta.

Uansett!

Jeg skal til Kollen i morgen og trenger tips fra alle om hva jeg skal ha på meg. Har seff sitteplasser, men skal være der leeeenge. Altfor lenge. Utebukse? Passer seg kanskje ikke inn? Jeans med stilongs under? Gigantisk boblejakke eller peacoat med kasjmirskjerf? i are confuse.

Oh snap. Groviser sent på kvelden slår aldri feil. Særlig når det kommer fra en jente under 18. Tror Hans får annet å gjøre enn å såpe seg inn nå. Nei nå var jeg grov.

Hysj hysj. NO funny business i badekaret (ja, jeg dusjer i badekaret).

Lenke til kommentar

Uansett!

Jeg skal til Kollen i morgen og trenger tips fra alle om hva jeg skal ha på meg. Har seff sitteplasser, men skal være der leeeenge. Altfor lenge. Utebukse? Passer seg kanskje ikke inn? Jeans med stilongs under? Gigantisk boblejakke eller peacoat med kasjmirskjerf? i are confuse.

laderhosen

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Uansett!

laderhosen

Faen det er jo sant. Läderhosen er jo det peneste som er laget syd for nordpolen. Dessverre kan det virke noe sært i og med at det er et businessarrangement med ca. 30 stk som jeg aldri har møtt før.

Hadde jeg dratt privat hadde jeg tatt på meg läderhosen seff. Ingenting slår läderhosen i å ose stil, makt og swagger.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sittet og glodd på det j.... designet mitt i flere timer og kommer ingen vei!!! Jeg er sikkert dum eller noe men, HJELP!? Er det noen flinke wordpress/html/css/kode-folk som skjønner hvorfor sidebaren forsvinner når jeg prøver å flytte den opp? :(

http://christinahelene.net/?theme=Lalala

Ser bedre ut enn 95 % av alle andre blogger. Irriterer meg litt at "older posts" står til venstre, mens "newer posts" er plasser til høyre. Det blir bare feil.

Litt morsomt da, vi kommer åpenbart fra samme sted, eller, du rir hvertfall der.

Lenke til kommentar

Jeg blir GAAAAAAAAAAAAAL av at link til profilen til siste poster står rett under knappen for å gå til siste innlegg i Mine Innlegg.

50% av gangene havner jeg på profilen til noen istedet for siste side i tråden jeg vil.

Er ikke en slik knapp hos meg o.O

Lenke til kommentar

Jo, jeg klikker der det står "2 minutter siden" for å gå til siste post i en tråd jeg følger, og der står brukernavnet/profillink til siste poster 1 mm nedenfor.

Kan du screenshotte, bytex, så vi får se?

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...