Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har du østfold-dialekt? Med feite L'er? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Man får kun satt inn penger hos banken, eventuelt på postkontoret om du har Postbanken Kan tenke meg at man kan gjøre det hos Kiwien her også. Den i nærheten her har bank i butikk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Man får kun satt inn penger hos banken, eventuelt på postkontoret om du har Postbanken Eller i bank i butikk eller hva det heter. Jeg kan iallfall gå å legge penger i en maskin så blir det satt inn på konto. Uansett, -da blir det jo i banken... Endret 19. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har du østfold-dialekt? Med feite L'er? Ikke så særlig, nei Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Man får kun satt inn penger hos banken, eventuelt på postkontoret om du har Postbanken Eller i bank i butikk eller hva det heter. Jeg kan iallfall gå å legge penger i en maskin så blir det satt inn på konto. Uansett, -da blir det jo i banken... Bare at Kiwi har en god del bedre åpningstider en banken i byen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Måtte spise før jeg fikk lov å ha det gøy hos Ola Nordmann Er det en feil formulering? Skal det være "lov til å ha det gøy"? Det virker jo bedre med "til", men er det gramatisk feil? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mmmm...jeg er brisen <3 Jeg også. Og jeg ligger og får en deilig oljemassasje atm. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mmmm...jeg er brisen <3 Skal du bli med opp på rommet mitt, så slukker vi lyset og ser hva som skjer? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har du østfold-dialekt? Med feite L'er? Ikke så særlig, nei Bilær og båtær? Mmmm...jeg er brisen <3 Jeg også. Og jeg ligger og får en deilig oljemassasje atm. Heldiggris. Sigh, jeg gleder meg til jeg får meg dame. Mmmm...jeg er brisen <3 Skal du bli med opp på rommet mitt, så slukker vi lyset og ser hva som skjer? Pass på nå. Best å ikke leke med ilden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det skremmer meg at du poster på hw.no MENS du får oljemassasje. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mmmm...jeg er brisen <3 Jeg også. Og jeg ligger og får en deilig oljemassasje atm. Heldiggris. Sigh, jeg gleder meg til jeg får meg dame. Du trenger da ikke noe dame for å få litt massasje. That's what friends are for. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Mmmm...jeg er brisen <3 Jeg også. Og jeg ligger og får en deilig oljemassasje atm. Heldiggris. Sigh, jeg gleder meg til jeg får meg dame. Ahh, jeh gleder meg også... oh wait???? Endret 19. mars 2011 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg er også forever alone Jaja, nå går jeg i dusjen i hvertfall. Så får jeg legge igjen et par bilder i hodene deres om min såpefylte kropp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hvis du trener på å få skuldrene ut av ledd, kan du gi deg selv ryggmassasje. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Skjerp deg, Hans. Vet du ikke at jeg er med i Fap Free mars 2011? Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Nå har jeg sittet og glodd på det j.... designet mitt i flere timer og kommer ingen vei!!! Jeg er sikkert dum eller noe men, HJELP!? Er det noen flinke wordpress/html/css/kode-folk som skjønner hvorfor sidebaren forsvinner når jeg prøver å flytte den opp? http://christinahelene.net/?theme=Lalala Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Skjerp deg, Hans. Vet du ikke at jeg er med i Fap Free mars 2011? Hva for noe? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Nå har jeg sittet og glodd på det j.... designet mitt i flere timer og kommer ingen vei!!! Jeg er sikkert dum eller noe men, HJELP!? Er det noen flinke wordpress/html/css/kode-folk som skjønner hvorfor sidebaren forsvinner når jeg prøver å flytte den opp? http://christinahelene.net/?theme=Lalala Du er ikke dum, bare jente *gjemme seg under pulten* Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Nå har jeg sittet og glodd på det j.... designet mitt i flere timer og kommer ingen vei!!! Jeg er sikkert dum eller noe men, HJELP!? Er det noen flinke wordpress/html/css/kode-folk som skjønner hvorfor sidebaren forsvinner når jeg prøver å flytte den opp? http://christinahelene.net/?theme=Lalala Du er ikke dum, bare jente *gjemme seg under pulten* There are no girls on the internet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg