Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Drikk neseblodet, så resirkulerer du og da blir det ikke global oppvarming i verden lenger. PS: Tacokjøttdeig, tortillachips, jalapenos, mais og et beger med salsasaus på pizzaen jeg skal bestille straks. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Synd at det er krig i Libya. Et av de eneste landene i Nord-Afrika jeg ikke har vært, og nå må jeg utsette det enda lenger. GRRR Stakkers deg Endret 19. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Beatles er jo en fantastisk bok. Det blir ikke en "hersens bokanmelding" av den, det blir en morsom og givende bokanmeldelse. Jeg elsker boka, men siden er så glad i boka måtte jeg gi den en god bokmelding, så den ble på 3200 ord. Læreren sa han hadde tenkt rundt 1500 ord.. Men det var bare bra sa han da.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Synd at det er krig i Libya. Et av de eneste landene i Nord-Afrika jeg ikke har vært, og nå må jeg utsette det enda lenger. GRRR Stakkers deg Så sant, så sant. Er det rart jeg drikker? :!: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hvorfor er jeg ikke overrasket over at jeg plutselig begynte å blø neseblod mens jeg satt og drakk, og nå fosser det ut, selv om jeg har sitti med huet bakoverlent og klemt på veggene i 15 minutter? Spørsmålet er snarere hvorfor du ikke er overasket. Jeg elsker boka, men siden er så glad i boka måtte jeg gi den en god bokmelding, så den ble på 3200 ord. Læreren sa han hadde tenkt rundt 1500 ord.. Men det var bare bra sa han da.. 3200 ord? Imponerende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mchansern, prøvd allerede. Ikke med vilje, men blodet rant ned i ølglasset jeg drakk fra. Coa, fordi det er typisk min flaks. Skal jeg noe jeg gleder meg til, kan du banne på at noe sånt skjer, eller at en nær slektning dør eller jeg blir overkjørt eller noe. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Vent nå litt, skulle ikke du ut å drikke aka fest? Sitter du å blør neseblod på fest og samtidig poster her? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10083283 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 PS: Tacokjøttdeig, tortillachips, jalapenos, mais og et beger med salsasaus på pizzaen jeg skal bestille straks. Denne smakte fortreffelig! Mine hauke-øyne svikter meg ikke denne gangen heller når det kommer til utvelgelse av pizza. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Den hørtes fortreffelig ut også! Du må ha god smak Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Den hørtes fortreffelig ut også! Du må ha god smak Takk for det. Joda, jeg har god smak i alt. Sånn sett en enkel smak. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mmmm...jeg er brisen <3 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Kan man sette inn penger på kortet i en vanlig butikk? BUMP Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 PS: Tacokjøttdeig, tortillachips, jalapenos, mais og et beger med salsasaus på pizzaen jeg skal bestille straks. Denne smakte fortreffelig! Mine hauke-øyne svikter meg ikke denne gangen heller når det kommer til utvelgelse av pizza. Du glemte annanas. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Nei. Jeg er helt enig. Du kan ikke det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 For å få satt inn penger på jeg RETT til byen etter skolen for å rekke det før banken min stenger klokka 3? Eller funker vanlige minibanker andre veien også? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 For å få satt inn penger på jeg RETT til byen etter skolen for å rekke det før banken min stenger klokka 3? Eller funker vanlige minibanker andre veien også? hvilken bank har du? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Man får kun satt inn penger hos banken, eventuelt på postkontoret om du har Postbanken Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 For å få satt inn penger på jeg RETT til byen etter skolen for å rekke det før banken min stenger klokka 3? Eller funker vanlige minibanker andre veien også? hvilken bank har du? DNB, bor i Fredrikstad. Hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg