Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tony Hawk's Pro Skater 3.

 

NOSTALGIA!

 

Beste spillet noen sinne. Nesten. PS2-versjonen, selvfølgelig?

 

N64 yo!

 

Har forøvrig åpnet en Weihenstephaner Hefe-weissbier!

 

 

Tony Hawk's Pro Skater 3.

 

NOSTALGIA!

 

Beste spillet noen sinne. Nesten. PS2-versjonen, selvfølgelig?

Nei, nei, Tony Hawk 2, på psx overgår alt annet i den spillserien.

Hjerneråte på dere begge, tydeligvis. THPS3 på PS2 er rett og slett det beste skatespillet.

Ingen av dere har peil, men Nyhus er nærmest.

 

Tony Hawk 2, på PC, er soleklart det beste skatespillet noen sinne. Ingenting som å sette utfor i Hangar til tonene fra Ace of Spades eller Nosepicker og bare grinde rundt på helikopteret, eller School II og Leap of Death, åpne gymsalen og lignende. Og hvem kan vel glemme Venice Beach? Ah! Elsk! :love:

Hadde jeg ikke skullet vært på fest for 10 minutter siden, sku jeg ha spilt det nå i kveld. ^^

Lenke til kommentar

Fyfaen så lite lyst jeg har til å lage mat i dag. Tror jeg bestiller en pizza fra Baronen.

Jeg er glad jeg fortsatt er barn nok til at foreldrene mine lager mat til meg hjemme.

I stad står hjemmelaget pizza på menyen. Winning!

 

Pfft!

 

Jeg har snart øl og pizza.

 

Etter det, en tur på byen? Who knows.

Lenke til kommentar

Hvem, hva, hvorfor? Da du skal holde tale?

 

Nei, talen skal jeg holde den 31 mars. Det blir for 100stk :( Heldigvis er det fri flyt av alko den dagen, og jeg skal holde mitt foredrag ikke helt i begynnelsen. Så jeg håper alle er shitfaced maddafakkas når jeg går på.

 

I morgen er jeg invitert opp til Kollen av noen kunder av bedriften vår, så jeg skal visst være der en hel dag å se på skiskyting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...