Deadringer Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Sykeste comboen jeg har kjørt, med unntak av himkok, må være Baccardi og Tequila. Jeg hadde ufattelig skallebank dagen der på. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har en Kilkenny stående å vente på meg. Hmm, gå en time til butikken for å kjøpe sigg og Oreos nå eller drøye det til jeg kan gå i ly av mørket Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Sykeste comboen jeg noen gang har kjørt var Coca-Cola + Sjampagne brus. Skal si det var saker det! Lurer på om jeg må inn til førstegangstjeneste nå, siden Norge kanskje endrer status til krig Hvorfor gjør Norge dette? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Husker da jeg gikk på ungdomskolen og vi tok litt av alt som fantes i barskapet og helte det i et glass. Whiskey, cognac, likør, brandy og akevitt. Smakte jo helt forferdelig, men morsomt var det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Sykeste comboen jeg har kjørt er kublod blandet med ugjæret øl. Spydde da også, men det var ikke pga. alkoholen for å si det sånn. Det luktet og smakte slik det høres ut som. Greide under en liten munn, før jeg måtte kapitulere og spy. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 loveth har startet en personlig samtale med deg, med tittelen "[email protected]". wtf skjer med dette da? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har en Kilkenny stående å vente på meg. Hmm, gå en time til butikken for å kjøpe sigg og Oreos nå eller drøye det til jeg kan gå i ly av mørket Kilkenny kunne jeg drukket meg død på. Den verste komboen jeg har vært borti var når jeg drakk meg full på øl og Dooley's for å avslutte med vodka + appelsin- og jordbærjuice. Siden den gang har jeg hatt avsmak for alt som smaker sprit. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tony Hawk's Pro Skater 3. NOSTALGIA! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 THPS 2 er mye bedre, og har bedre soundtrack (imho), men 3-ern ække så verst den heller. Hva er oddsen for at jeg rekke å spise og dusje på 8 minutter, for så å sove 1,5 time? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tony Hawk's Pro Skater 3. NOSTALGIA! http://www.youtube.com/watch?v=9e5cqe_JE0Q Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg har hatt mange syke komboer opp gjennom årene. Cognac, champis og Fanta; Cointreau, Drambuie og Coca-Cola; tropisk nektar, rødvin og hb; Mozell drue og vodka (smakte Ouzo, eww); vann og hb; cognac, øl og kaffe; kaffe og hb; te og hb; kraften fra en boks fiskeboller og hb (inspirert av et innlegg på aftenpostens forum for 7-8 år siden); Coca-Cola, hb og paracet-pulverting med solbærsmak; øl og Coca-Cola (kjøpt på boks på en EuroSpar i Tyskland); rødvin og Coca-Cola (populært kalt Kalimotxo) og masse, masse annet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Sydde nettopp på en knapp på skjorta ved bruk av et stk fiskesnøre og en fjær i fra en kulepenn. Og folk sier MacGyver er en dårlig tv-serie. 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har noen en idé på hvor lenge en coop kyllingvingemix skal stå i ovnen? Og på hvor mye? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har noen en idé på hvor lenge en coop kyllingvingemix skal stå i ovnen? Og på hvor mye? er det rå kylling? hvis det er sånn folie boks ting så er det ca en time på 200 grader Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Det stod vist på pakka Hvem er det som er så smarte at de tenker de skal skrive med lysegrå skrift på hvit bakgrunn.. Endret 19. mars 2011 av DevilFish Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tony Hawk's Pro Skater 3. NOSTALGIA! Beste spillet noen sinne. Nesten. PS2-versjonen, selvfølgelig? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Kan man sette inn penger på kortet i en vanlig butikk? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tony Hawk's Pro Skater 3. NOSTALGIA! Beste spillet noen sinne. Nesten. PS2-versjonen, selvfølgelig? N64 yo! Har forøvrig åpnet en Weihenstephaner Hefe-weissbier! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tony Hawk's Pro Skater 3. NOSTALGIA! Beste spillet noen sinne. Nesten. PS2-versjonen, selvfølgelig? Nei, nei, Tony Hawk 2, på psx overgår alt annet i den spillserien. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tony Hawk's Pro Skater 3. NOSTALGIA! Beste spillet noen sinne. Nesten. PS2-versjonen, selvfølgelig? N64 yo! Har forøvrig åpnet en Weihenstephaner Hefe-weissbier! Tony Hawk's Pro Skater 3. NOSTALGIA! Beste spillet noen sinne. Nesten. PS2-versjonen, selvfølgelig? Nei, nei, Tony Hawk 2, på psx overgår alt annet i den spillserien. Hjerneråte på dere begge, tydeligvis. THPS3 på PS2 er rett og slett det beste skatespillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg