Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 I'm bi-winning. I win here and i win there. I was banging 7gram rocks, thats how i roll! I use a blender, a vacuum cleaner. You know, household items. LOL'd! 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) I'm bi-winning. I win here and i win there. I was banging 7gram rocks, thats how i roll! I use a blender, a vacuum cleaner. You know, household items. LOL'd! Just winning! edit: Gleder meg som et barn til jeg får Balls of Steel-edition av Duke Nukem Forever. Endret 19. mars 2011 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg kjører en charlie sheen dag i dag, men Sheen avatar, signatur og veldig snart skal jeg frese gjennom Hot Shots 1 og 2 før karene kommer til kampen. #Winning Jeg digger det. Over til noe annet, for tidlig å åpne en øl? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det er aldri for tidlig å åpne en øl. Spesielt ikke når det er sol ute. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg har en weiss som ligger i kjøleskapet. 0.5 flaske og greier. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 hvert på polet i dag, så jeg må nok vente med drikkingen 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg som hadde tenkt å kjøre en edru kveld på byen i dag, fikk plutselig veldig lyst til å løpe ned på butikken og kjøpe noen pils nå. Sol på Grønland, sol på verandaen! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg har en weiss som ligger i kjøleskapet. 0.5 flaske og greier. Jeg har en Nøgne Ø Imperial India Pale Ale i kjøleskapet. Tenkte jeg skulle åpne den etterpå. Blir deilig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg har en weiss som ligger i kjøleskapet. 0.5 flaske og greier. Jeg har en Nøgne Ø Imperial India Pale Ale i kjøleskapet. Tenkte jeg skulle åpne den etterpå. Blir deilig. Ai ai! Ja, her er det Franziskaner Hefe-Weiss. Nøgne Ø blir fort litt for snurrebart-aktig for meg dessverre. Takler ikke den sterke smaken. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Pingle! Jeg pleier egentlig ikke å kjøpe slikt øl, men jeg må nesten smake. Nøgne Ø har ikke skuffet tidligere. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Lurer på om jeg må inn til førstegangstjeneste nå, siden Norge kanskje endrer status til krig 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tenkte jeg skulle støtte Japan i går, så kjøpte meg et japansk øl med navn Iki. Skulle visstnok ha en smak av sitrus og grønn te, men jeg synes den bare smakte litt kjedelig jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Over til noe annet, for tidlig å åpne en øl? Det er aldri for tidlig å sprette pilsen, så lenge humøret stemmer overens. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Pingle! Jeg pleier egentlig ikke å kjøpe slikt øl, men jeg må nesten smake. Nøgne Ø har ikke skuffet tidligere. Ja, jeg får shotte rusbrus i stedet :!: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hva med Passoã og appelsinjuice? Å fy, blir dårlig bare ved tanken Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Hva med Passoã og appelsinjuice? Å fy, blir dårlig bare ved tanken Jeg er en sucker for Mojitos og Caipirinhas om sommeren. Om vinteren og høsten er irish coffee og white russian godt. Endret 19. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hva med Passoã og appelsinjuice? Å fy, blir dårlig bare ved tanken Hva med rødvin og appelsinjuice? Har aldri blitt så dårlig som den gangen jeg som 15 åring drakk meg kanakas på det. Tror det fortsatt er merker av oppkast på ytterveggen under vinduet mitt, på tross av alle gangene jeg har prøvd å vaske det bort. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Eneste gang jeg har spydd i fylla var med uanselige mengder Vodka + Redbull. Kjørte fifty/fifty blanding og endte over rekkverket når kvelden enda var ung. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Haha. Tror sykeste comboen jeg har kjørt er hjemmelaget hvitvin som blandevann til vodka, var vel i niendeklasse. Smalt greit Hansern: Skikkelige Mojitos er helt topp om sommeren. White russian har jeg aldri digget noe særlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg