Mikkel™ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg har jævlig lyst til å ut i skauen... Men det har snødd 10 cm i natt og eneste måten og ta seg fram dit jeg vil er via ski og skia har klister på ... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Jeg skal få kløpt håret :errm: Ellers skal jeg bare sløse bort dagen. Kanskje se på Toy Story 3 i kveld. Så den her om dagen Klippe håret er en skam (Kommer fra meg som tok alt i desember ) Mikkel: Lurte litt på å gjøre det samme men jeg har ingen til å kjøre meg ut til skauen og det er et stykke å gå før man kommer til et alright sted å begynne og gå fra her. Endret 19. mars 2011 av MotorsagJenny Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg har jævlig lyst til å ut i skauen... Men det har snødd 10 cm i natt og eneste måten og ta seg fram dit jeg vil er via ski og skia har klister på ... Snedde da i går også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Og nå ble det overskya og litt vind og ... Meh. Tror jeg får holde meg inne evt. Se hva jeg gidder utover dagen. Vet at folk ikke liker folk som går uten ski i skiløypa. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Sola skinner og lufta er varm her. Men det betyr at snøen er helt jævelig å gå på. Har bare truger og jeg vet at veien inn til der jeg hadde dratt hvis jeg hadde gått ut i kveld har ikke blitt rørt siden desember. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg savner Røros jeg ... Så mange plasser man kunne dra til uten noe problem... Her er det liksom bare skistadion og noen offentlige veier bak der igjen og masse myr. Er liksom ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er noen fine steder rundt her, men er jo minst en halvtime med bil Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg kan spaserer rett over gata og opp noen bakker så er jeg helt alene. Synd jeg holder på å drukne i skolearbeid. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hadde jeg vært hjemme-hjemme i helga kunne jeg bare pakka opp scootern og kjørt på fjellet en tur... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Om sommeren da jeg hadde god tid og været var bra kunne jeg bare gå rett ut av huset og opp til skogene. Det blir litt lagt på det føret her og jeg har bare en kveld Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Seriøst Sirslask , gidda du det dryge nicket der ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Og nå ble det overskya og litt vind og ... Meh. Tror jeg får holde meg inne evt. Se hva jeg gidder utover dagen. Vet at folk ikke liker folk som går uten ski i skiløypa. En halvtime senere og vips ... Blå himmel. I alle fall over Gubb. ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 haha jeg la ikke merke til at han skifta nick en gang Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=N9oxmRT2YWw Dagens. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Seriøst spørsmål: Hvor godt vil det fungere å brygge øl basert på Corn Flakes? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Den som leverer Lars' hode på et sølvfat belønnes med gull og grønne skoger. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Den som leverer Lars' hode på et sølvfat belønnes med gull og grønne skoger. Jeg vil ikke ha gull og grønne skoger, jeg vil ha et genialt badekar som tar liten plass når man ikke bruker det. Oppblåsbart i voksenstørrelse f.eks. Fikser du det fikser jeg Lars-hode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg