Diskutant Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Morsomt at de aller fleste gir han tips om sexleker.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Hvilken del av "Ikke noe kinky" er det dere ikke forstår. Kafé fulle av pervoer. Endret 18. mars 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Skal ha en gave til en venninne. Maks 600kr. Helst fra en nettbutikk som kan levere innen fredag. Har noen noen gode idéer? Ikke noe kinky stuff. 600 1-kroners tyggis ? Neida, spørs gjerne på interessene hennes da? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvilken del av "Ikke noe kinky" er det dere ikke forstår. Kafé fulle av pervoer. Jeg har drukket øl i dag og tar ikke ansvar for noe som er skrevet her og jeg bekrefter heretter at fra og med nå til jeg legger meg kommer jeg mest sannsynlig til å kun skrive tull, med få unntak. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvilken del av "Ikke noe kinky" er det dere ikke forstår. Kafé fulle av pervoer. Du må slutte å bruke ordet "veninne". "En venn" har akkurat samme effekt. Jeg har drukket øl i dag og tar ikke ansvar for noe som er skrevet her og jeg bekrefter heretter at fra og med nå til jeg legger meg kommer jeg mest sannsynlig til å kun skrive tull, med få unntak. Da foreslår jeg at du fortsetter å drikke utover kvelden mens du sitter på forumet. Det kan bli underholdende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvilken del av "Ikke noe kinky" er det dere ikke forstår. Kafé fulle av pervoer. Greit, dette er en av de få seriøse postene i dag. Når du skriver vennine så tolker vi det som kvinnelig kjønn. Tror du aller kvinner ønsker det samme? Ønsker du deg det samme som meg? Liker alle jenter sminke og klær? Liker alle gutter militære ting og skytevåpen? Nei. Dermed kan ingen av oss gi et fullgodt svar før du gir oss en innføring i hennes interesser. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg er kun ute etter idéer jeg Hansemann Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=J0NIMTPYYcU Jeg er i overkant glad i disse Charlie Sheen-sangene. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Spørs jo helt hvor godt vennskap du har til hu, men kjøp massasjeolje, lys og andre ting som passer og slå av lyset mens du hører på rolig musikk og gir henne en massasje? Det er relativt gratis. Ellers kan du kjøpe noen lys og høre på rolig musikk, lage middag til hu, et eller annet kjøtt. Spørs jo på alderen og forholdet til henne, selfølgelig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 ...and all the girls say im pretty fly for a white guy! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 ...and all the girls say im pretty fly for a white guy! Please continue.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 ...and all the girls say im pretty fly for a white guy! Please continue.. GIVE IT TO ME BABY, AHA AHA. GIVE IT TO ME BABY, AHA AHA. The Offspring - Pretty Fly. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 GIVE IT TO ME BABY, AHA AHA. GIVE IT TO ME BABY, AHA AHA. The Offspring - Pretty Fly. I CAN GIVE IT TO YOU ALL DAY LONG! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg er så jævlig god på å lage mat. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 GOD MORGEN! :!: Du som trenger gave: http://www.lushnorge.no/index.php?nr=90&idkategori=80 Om hun ikke har badekar kan du bare kjøpe andre ting fra siden Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg er så jævlig god på å lage mat. jeg og grandiosa er min spesialitet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg er så jævlig god på å lage mat. Skal vi flytte sammen? Jeg trenger en middels god kokk som kan supplere meg 2-3 måltider om dagen. Ett måltid 07.20 som er frokost, og ett måltid 17.30-17.45 som er middag. Utover dette vil kveldsmat være nødvendig ved behov. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Jeg er så jævlig god på å lage mat. Skal vi flytte sammen? Jeg trenger en middels god kokk som kan supplere meg 2-3 måltider om dagen. Ett måltid 07.20 som er frokost, og ett måltid 17.30-17.45 som er middag. Utover dette vil kveldsmat være nødvendig ved behov. Og jeg trenger en liten femidott som kan løpe rundt og være flyvertinne :----D Edit: den var slem. Unødvendig slem. Unnskyld Endret 19. mars 2011 av clvn 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Og jeg trenger en liten femidott som kan løpe rundt og være flyvertinne :----D Ok. Jeg tar timesbetalt. Btw, jeg kan også fungere som personlig slave eller prostituert. Endret 19. mars 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Og jeg trenger en liten femidott som kan løpe rundt og være flyvertinne :----D Godt. Jeg har aldri vært flyvertinne, og sitter som oftest å råtner bort på et kontor eller sitter på apeklassen i et flyselskap fra den tredje verden. Vi har en deal! Kaffe eller te? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg