Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor er ikke det fonetiske alfabetet pensum på grunnskolen? Det har jeg aldri skjønt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor er ikke det fonetiske alfabetet pensum på grunnskolen? Det har jeg aldri skjønt. Fordi det er veldig praktisk å kunne? Har ofte interkontinentale samtaler i telefon der nøyaktiv stavemåte på et ord kan være kritisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor er ikke det fonetiske alfabetet pensum på grunnskolen? Det har jeg aldri skjønt. Fordi det er veldig praktisk å kunne? Har ofte interkontinentale samtaler i telefon der nøyaktiv stavemåte på et ord kan være kritisk. Ja, det er ekstremt viktig, og derfor skjønner jeg _IKKE_ hvorfor det ikke er en del av pensum. Ringer daglig utenlands og bruker det fonetiske alfabetet. DET ALLER VERSTE JEG VET er når jævler finner på sitt eget "A for Anders, B for Bengt" etc. Nest verste folkeslaget som fins, eneste som er verre er folk som ikke kommer i tide. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jobbet på et hotell denne uken, og han ene som jobbet der var svensk og satt på musikk via iPod'en og den ene sangen på iPod'en var denne. Herregud som jeg har fått den på hjernen. ^^ ( Jobbet i restauranten, forresten. ) Endret 18. mars 2011 av Romis Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor er ikke det fonetiske alfabetet pensum på grunnskolen? Det har jeg aldri skjønt. Fordi det er veldig praktisk å kunne? Har ofte interkontinentale samtaler i telefon der nøyaktiv stavemåte på et ord kan være kritisk. Ja, det er ekstremt viktig, og derfor skjønner jeg _IKKE_ hvorfor det ikke er en del av pensum. Ringer daglig utenlands og bruker det fonetiske alfabetet. DET ALLER VERSTE JEG VET er når jævler finner på sitt eget "A for Anders, B for Bengt" etc. Nest verste folkeslaget som fins, eneste som er verre er folk som ikke kommer i tide. Missa ikke-en din, jeg. Selvfølgelig burde det vært obligatorisk. Dumme mennesker. Og når vi snakker om å komme.. jeg kommer alltid først :-----D Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva betyr angivelig? Sjekket en god del definisjonssider, men jeg ble ikke mye klokere. Kanskje du burde sjekket ordboka? Jeg var innom sikkert ti slike sider før jeg kom hit. Men jeg fant det ut. Men DU fant det ut. Ikke "jeg". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Sang om stockholm. Hvis du først skal ha en sang om Stockholm, hvorfor ikke en bra en? I'll provide. http://www.youtube.com/watch?v=zHJPLF6xm_U Denne sangen er heeeelt fantastisk. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Poenget var at jeg ble hekta på sangen. ^^ Serriøst, han var drit hyggelig. I sort of miss him. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Skal ha en gave til en venninne. Maks 600kr. Helst fra en nettbutikk som kan levere innen fredag. Har noen noen gode idéer? Ikke noe kinky stuff. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Så dildo og buttplug funker ikke? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 * Et halvt år med spotify premium * Gavekort på 600 kr på en eller annen klesbutikk * Bok av Knud Knudsen * Kulepenn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Fyfaen skulle ønske jeg var på Robyn konserten i kveld. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Spotify Premium er kun innflytningsgave, som reklamen så fint presiserer. ( Kun hvis du er for sein med gave,da. ) Endret 18. mars 2011 av Romis Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor er ikke det fonetiske alfabetet pensum på grunnskolen? Det har jeg aldri skjønt. Fordi det er veldig praktisk å kunne? Har ofte interkontinentale samtaler i telefon der nøyaktiv stavemåte på et ord kan være kritisk. Ja, det er ekstremt viktig, og derfor skjønner jeg _IKKE_ hvorfor det ikke er en del av pensum. Ringer daglig utenlands og bruker det fonetiske alfabetet. DET ALLER VERSTE JEG VET er når jævler finner på sitt eget "A for Anders, B for Bengt" etc. Nest verste folkeslaget som fins, eneste som er verre er folk som ikke kommer i tide. Hvor finner jeg egentlig dette alfabetet? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg er motstander av gavekort (ikke vondt ment, Fredrik) De tre andre falt ikke helt i smak. Gjerne noe litt humoristisk, men fortsatt nyttig på en måte Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Denne http://www.dealextreme.com/p/pu-leather-headgear-mask-with-round-mouth-gag-black-49536 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg er motstander av gavekort (ikke vondt ment, Fredrik) De tre andre falt ikke helt i smak. Gjerne noe litt humoristisk, men fortsatt nyttig på en måte dildo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvor finner jeg egentlig dette alfabetet? http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_phonetic_alphabet Her er med uttale av de forskjellige også. Lykke til! Det er ytterst viktig i fremtiden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Skal ha en gave til en venninne. Maks 600kr. Helst fra en nettbutikk som kan levere innen fredag. Har noen noen gode idéer? Ikke noe kinky stuff. Rape is always free of charge. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg