Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du komme hit å snakke litt med maj? Ja, du, jai vil prate litt med dai.

Elsker Admiral P.

Apropos rappere med rastafletter. Jeg så Don Martin fra Gatas Parlament like utenfor huset her for en drøy uke siden.

WOWOWOWOW STARRSTRUKK!

Har en kompis som var på fest med han, da skal han visst ha kledd seg naken og hoppet rundt på jentene. Makan til kar, altså.

I mangel på annet å si kan jeg opplyse om jeg har vært på Blitz, flere ganger faktisk. Så vet dere det. Var en ganske morsome opplevelser faktisk.

Lenke til kommentar

Nostalgia! Faktisk den eneste raplåta jeg kan høre på uten å få kreft i prostata. Jeg hører på den når jeg glir nedover gata med min swagger.

Meh. Prøv Nujabes, Madvillain, GZA, A Tribe Called Quest og Deltron 3030.

Takk for det, jeg likte spesielt godt den første.

Du skal få din lønn i himmelen i form av 72 villige jomfruer. Ekke gærnt det vel?

Lenke til kommentar

Har en kompis som var på fest med han, da skal han visst ha kledd seg naken og hoppet rundt på jentene. Makan til kar, altså.

I mangel på annet å si kan jeg opplyse om jeg har vært på Blitz, flere ganger faktisk. Så vet dere det. Var en ganske morsome opplevelser faktisk.

Jeg lurer på hva den kommunisten gjorde på vestkanten. Sikkert rope kommunistiske slagord og en slags demo. Hehehe. :tease:

Blitz sier du? Jeg har aldri turt å gå inn i det huset. Alt for mye rare mennesker, og de hadde definitivt knivstukket meg asap zulu når jeg hadde gått inn døra, da jeg ikke har rastafletter, blått hår eller palestinaskjerf.

Lenke til kommentar

Blitz sier du? Jeg har aldri turt å gå inn i det huset. Alt for mye rare mennesker, og de hadde definitivt knivstukket meg asap zulu når jeg hadde gått inn døra, da jeg ikke har rastafletter, blått hår eller palestinaskjerf.

Rare mennesker var det, ikke helt meg, men de var hyggelige de. Den ene gangen spøy jeg ned dassen og holdt på å svime av og tryne ned hele trappa. Den andre gangen var jeg redd jeg kom til å bli voldtatt av en homofil narkoman på 45 år. Den tredje og fjerde gangen husker jeg ikke noe av, kanskje like greit.

Lenke til kommentar

Det var jo da jeg gikk i 9. klasse og 10. klasse på ungdomskolen. Det var første gang jeg prøvde hasj. Ikke mitt stolteste øyeblikk da jeg sjanglet inn på dassen og spøy ned vegger og tak. Begynner å bli en stund siden nå. Var back in the days da jeg var ung og dum. Morsomt å ha vært der da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...