Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg synes du burde gitt han seks mnd. utestengelse + faktura for tort og svie i posten jeg. Eller hva Lars? 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ikke la det skje igjen. Det skal være et overrasket/skremt fjes btw. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg burde. Men jeg er alt for snill. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Som de sier på radioen: Smil! Du har gjort en god deal! Endret 18. mars 2011 av Romis Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 God helg folkens! Nå skal jeg ut å høre på dårlig russetrance, spy utover kjolen til en søt jente, og legge meg med hodepine i natt rundt 05.23. Med andre ord: Det blir en nydelig kveld. Godt å høre! Jeg skal ut og høre på hipp musikk, finne meg en søt jente og sovne fornøyd klokken 05.30 God helg 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Prøver oss på noe så eksotisk som hjemmelagede vårruller i dag. Spennende! Har stekt kjøttet og grønnsakene, så nå gjenstår det egentlig bare å produsere selve vårrullene (dvs. stappe ingrediensene inn i vårrulldeigen) og steke dem i olje. Det kan bli en utfordring., spesielt brettingen av deigen... Godt at det finnes nyttige guider på nettet. Om du ikke er ferdig enda er det en grei guide her: http://www.diskusjon...post&p=16572486 Takk for tipset, men har allerede laget de. Kan med glede rapportere at det ble en suksess! Har aldri smakt bedre vårruller, så nå kommer jeg neppe til å kjøpe de som selges på butikken lengre. Endret 18. mars 2011 av Sidious Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 God helg folkens! Nå skal jeg ut å høre på dårlig russetrance, spy utover kjolen til en søt jente, og legge meg med hodepine i natt rundt 05.23. Med andre ord: Det blir en nydelig kveld. Godt å høre! Jeg skal ut og høre på hipp musikk, finne meg en søt jente og sovne fornøyd klokken 05.30 God helg Får vel være litt optimistisk og håpe på noe noe lignende selv. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Alltid optimist! Nå stikker jeg på bursdagsvors Ha en fortreffelig aften alle sammen. Hansern kom deg opp av badekaret og ut på byen 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kos dere. Nå har jeg en avtale med en playstation og noen øl. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 . Hansern kom deg opp av badekaret og ut på byen I morgen. Nå har jeg rigget meg til med to weissbier og badekaret er fullt. Snakkes om en time elns. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kos dere. Nå har jeg en avtale med en playstation og noen øl. For et sammentreff, det var nemlig planen min også. Rimelig deilig. Ellers er det å lytte til 80talls slagere som står på agendaen. George Michael coming up. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg kan bekrefte at badekar og øl er awesome og jeg aner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det før. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Greier ikke bestemme om jeg skal dra for å kjøpe snop eller ikke, og butikken stenger klokken 10! ååhhhh valgets kvaler! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Greier ikke bestemme om jeg skal dra for å kjøpe snop eller ikke, og butikken stenger klokken 10! ååhhhh valgets kvaler! GJØR DET! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Greier ikke bestemme om jeg skal dra for å kjøpe snop eller ikke, og butikken stenger klokken 10! ååhhhh valgets kvaler! GJØR DET! GJØR DET, GJØR DET, GJENNOMFØR DET! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg kan bekrefte at badekar og øl er awesome og jeg aner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det før. Told'ya Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) I Drammen feiret Ølens Venner et eller annet jubileum på Aass bryggeri i fjor sommer. Da inviterte Aass på ølbading. De fylte opp et basseng med 50000 ølflasker (øl som var gått ut på dato stort sett), og lot deltakere svømme om kapp. Bryggerimesteren sa de helst ikke burde drikke ølen de svømte i, men for å være sikker på at det var udrikkelig, helte han oppi en halvliter Ringnes under åpningstalen. Endret 18. mars 2011 av Bytex 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva SKJER? Jeg har vært borte i nesten tre timer, og dere har ENDA ikke komt mer enn ÉN side frem? Who died? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva SKJER? Jeg har vært borte i nesten tre timer, og dere har ENDA ikke komt mer enn ÉN side frem? Who died? Det var superspammeren Hansern som la seg i badekaret og da døde kafeen. Uansett: http://www.youtube.com/watch?v=VDvr08sCPOc Nostalgia! Faktisk den eneste raplåta jeg kan høre på uten å få kreft i prostata. Jeg hører på den når jeg glir nedover gata med min swagger. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kan du komme hit å snakke litt med maj? Ja, du, jai vil prate litt med dai. Elsker Admiral P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg