Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God helg folkens! Nå skal jeg ut å høre på dårlig russetrance, spy utover kjolen til en søt jente, og legge meg med hodepine i natt rundt 05.23.

Med andre ord: Det blir en nydelig kveld.

Godt å høre! Jeg skal ut og høre på hipp musikk, finne meg en søt jente og sovne fornøyd klokken 05.30

God helg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver oss på noe så eksotisk som hjemmelagede vårruller i dag. Spennende! Har stekt kjøttet og grønnsakene, så nå gjenstår det egentlig bare å produsere selve vårrullene (dvs. stappe ingrediensene inn i vårrulldeigen) og steke dem i olje. Det kan bli en utfordring., spesielt brettingen av deigen...;) Godt at det finnes nyttige guider på nettet.

Om du ikke er ferdig enda er det en grei guide her: http://www.diskusjon...post&p=16572486 ;)

Takk for tipset, men har allerede laget de. :) Kan med glede rapportere at det ble en suksess! Har aldri smakt bedre vårruller, så nå kommer jeg neppe til å kjøpe de som selges på butikken lengre.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

God helg folkens! Nå skal jeg ut å høre på dårlig russetrance, spy utover kjolen til en søt jente, og legge meg med hodepine i natt rundt 05.23.

Med andre ord: Det blir en nydelig kveld.

Godt å høre! Jeg skal ut og høre på hipp musikk, finne meg en søt jente og sovne fornøyd klokken 05.30

God helg

Får vel være litt optimistisk og håpe på noe noe lignende selv. :D

Lenke til kommentar

Kos dere. Nå har jeg en avtale med en playstation og noen øl.

For et sammentreff, det var nemlig planen min også. Rimelig deilig. Ellers er det å lytte til 80talls slagere som står på agendaen. George Michael coming up.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Greier ikke bestemme om jeg skal dra for å kjøpe snop eller ikke, og butikken stenger klokken 10! ååhhhh valgets kvaler!

Lenke til kommentar

I Drammen feiret Ølens Venner et eller annet jubileum på Aass bryggeri i fjor sommer. Da inviterte Aass på ølbading. De fylte opp et basseng med 50000 ølflasker (øl som var gått ut på dato stort sett), og lot deltakere svømme om kapp.

Bryggerimesteren sa de helst ikke burde drikke ølen de svømte i, men for å være sikker på at det var udrikkelig, helte han oppi en halvliter Ringnes under åpningstalen.

Endret av Bytex
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva SKJER? Jeg har vært borte i nesten tre timer, og dere har ENDA ikke komt mer enn ÉN side frem? Who died?

Det var superspammeren Hansern som la seg i badekaret og da døde kafeen.

Uansett:

http://www.youtube.com/watch?v=VDvr08sCPOc

Nostalgia! Faktisk den eneste raplåta jeg kan høre på uten å få kreft i prostata. Jeg hører på den når jeg glir nedover gata med min swagger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...