Diskutant Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 God helg! Hva skal jeg kjøpe inn til lørdagsgodt i dag da? Taco, øl og chips. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Noen fra Bodø som skal på Nor-LAN i dag?! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 It's friday, friday, getting down on friday! Looking forward to the week-end. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 It's friday, friday, getting down on friday! Looking forward to the week-end. Partyin’, partyin’ (Yeah) Partyin’, partyin’ (Yeah) Fun, fun, fun, fun Lookin’ forward to the weekend Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Prøver oss på noe så eksotisk som hjemmelagede vårruller i dag. Spennende! Har stekt kjøttet og grønnsakene, så nå gjenstår det egentlig bare å produsere selve vårrullene (dvs. stappe ingrediensene inn i vårrulldeigen) og steke dem i olje. Det kan bli en utfordring., spesielt brettingen av deigen... Godt at det finnes nyttige guider på nettet. Endret 18. mars 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det vil nok ikke gå. De fleste banker er nazi på at det ikke skal brukes bilder som andre har lagd eller tegneserier/symbol på bakkortene sine... Tro meg. Jeg har prøvd 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ditto. Fikk ikke gjennom communist party. Men jeg fikk heldigvis gjennom vannscooter i solnedgang-bildet mitt, så da brukte jeg det i stedet. Svært fornøyd med det også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 "Designet" mitt eget kort Kan man det med DNBnor?! :'D ------ Forbanna synd jeg ikke kan skifte brukernavn, har et fint et. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) "Designet" mitt eget kort Nice Har litt lyst på et slikt et jeg Endret 18. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det vil nok ikke gå. De fleste banker er nazi på at det ikke skal brukes bilder som andre har lagd eller tegneserier/symbol på bakkortene sine... Tro meg. Jeg har prøvd Faen. Men hva har du prøvd å få fjennom? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det vil nok ikke gå. De fleste banker er nazi på at det ikke skal brukes bilder som andre har lagd eller tegneserier/symbol på bakkortene sine... Tro meg. Jeg har prøvd Faen. Men hva har du prøvd å få fjennom? Nesten nøyaktig samme motivet med andre farger Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvis jeg selv lager et i photoshop da? Og hvilken bank er det snakk om? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvis jeg selv lager et i photoshop da? Og hvilken bank er det snakk om? Sparebank1 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Prøver oss på noe så eksotisk som hjemmelagede vårruller i dag. Spennende! Har stekt kjøttet og grønnsakene, så nå gjenstår det egentlig bare å produsere selve vårrullene (dvs. stappe ingrediensene inn i vårrulldeigen) og steke dem i olje. Det kan bli en utfordring., spesielt brettingen av deigen... Godt at det finnes nyttige guider på nettet. Om du ikke er ferdig enda er det en grei guide her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1171743&view=findpost&p=16572486 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg er så urban og kul. Frokost på en kaffebar, lunch ble selvplukksalat, og nå er jeg på jobb og har ti skjermer forran meg til overvåkning og arbeid. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det var ikke tilfeldigvis økologisk salat og kaffe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg