Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 3 klesruller, men vi bryr oss ikke så mye om hårene mer laugh.gif

Og hei, Snittleif. Har du katter?

Hei! Nei. Hva skal jeg med det? :p

Om du får deg en lang, kosete og lat katt kan du bruke den som skjerf med innlagt varme. De funker også som sengevarmere, sofaødeleggere og underholdning. :whistle:

Lenke til kommentar

Åååååh..når jeg begynte å dra frem ting fra kroker og kriker ble det jo bare DOBBELT så rotete og støvete og ekkelt! Og mamma kommer om 4 timer. *panikk*

Det er ikke grunn til panikk før det er en halvtime igjen.

Lenke til kommentar

Om du bestemmer deg for å skaffe deg katt Snittleif, så trenger du ikke en overpriset katteseng fra dyrebutikken. Tastatur er helt perfekte å sove på, spesielt om det er i bruk :)

Edit: Vaskemaskin, oppvaskmaskin, vinduskarmer, trappa, papir, bord, vask, dusj, pappesker og stoler funker også som seng. Mine har ca. 5 kattesenger og de blir for det meste brukt som støvsamlere eller tisseplass

Endret av Nochan
Lenke til kommentar

Om du bestemmer deg for å skaffe deg katt Snittleif, så trenger du ikke en overpriset katteseng fra dyrebutikken. Tastatur er helt perfekte å sove på, spesielt om det er i bruk :)

Haha :wee:

Skal ta det i betraktning. men nå er det helg, så da ser dere nok ikke så mye til meg før mandag igjen. God helg alle

Lenke til kommentar

Åååååh..når jeg begynte å dra frem ting fra kroker og kriker ble det jo bare DOBBELT så rotete og støvete og ekkelt! Og mamma kommer om 4 timer. *panikk*

Det er ikke grunn til panikk før det er en halvtime igjen.

Det kjipe er når jeg får lys på steder jeg knapt har sett de siste 3 årene..er som jeg hører støvdyrene rope BRIGHT LIGHT BRIGHT LIGHT!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...