Mikkel™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hu derre Rebeca Black eller hva faen ødela hjernen min Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ja, "kun en pils" funker aldri. Heldigvis er det ofte de kveldene som ikke er planlagt som ender opp mest gøyale. Heldigvis har ikke norge en fungerende drikkekultur, så det er derfor "kun en pils" ikke fungerer. Ah i kveld blir det kun to pils. Haha, hvem prøver jeg å lure? Jeg har jo både Jägermeister og Ouzo liggende klart hjemme, og snurrebart-ølet skal handles senere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 ...det er fredag...og mamma kommer for å bo her i helga. Og leiligheta ser ut som et bombet horehus. Yayy..og jeg har enda ikke startet å rydde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Likevel har du tid til å poste på forumet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 40% avslag på lego! http://lekmer.no/ Ikke beste utvalget da men. Hvorfor kan de ikke bare selge lego løst? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Opptil 40% avslag. Det er ikke det samme. edit: Og de selger lego løst noen steder. Jeg tenkte akkurat "åååh, skulle ønske jeg hadde en lillebror". Så kom jeg på at jeg faktisk har det. To-ish, faktisk. Jeg er er dårlig menneske. Endret 18. mars 2011 av bazukh Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Snart gym Endret 18. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 ...det er fredag...og mamma kommer for å bo her i helga. Og leiligheta ser ut som et bombet horehus. Yayy..og jeg har enda ikke startet å rydde. Mer eller mindre akkurat samme situasjon som her gitt er ikke fullt så ille da, men en del som må ryddes -.- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Og jo mere jeg rydder, jo mere støv dukker opp..æsjjj.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ingen som er gode i nynorsk, og vil se over/rette stilen for en hyggelig gutt som er desperat etter å få ståkarakter i nynorsk, forresten? Ingen som vil hjelpe meg bittelitt? Bare snakk om å rette litt på verb og subjektiv som er bøyd feil. Jeg er desperat On the bright side, helg. Ahhh. I kveld blir det Aass fatøl og Jäger. Og biff. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Gjett hva jeg fant på butikken i går? Coca Cola med cherrysmak! It's back, baby! Tror jeg skal sprette en flaske nå i og med at det er helg... Endret 18. mars 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Gjør det. Det der ser ikke bra ut. Om du vet hva som er ødelagt er det jo lett. For min del kan jeg bare misstenke hovedkortet siden verken bytte av skjerm(Og kabel) eller skjermkort hjelper hos meg. Jeg er ikke sikker på hva som er ødelagt nei - men vil tro det er skjermkortet. Håper forsåvidt også på det, det er lettere enn hovedkort Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Katten min som kommer når man roper og henter pinner man kaster begynte nettopp å puste med tunga ute. Hadde det ikke vært for at jeg var vitne til at han ble født hadde jeg trodd det var en ny hunderase som lignet på en katt. Eller kanskje han er besatt av en hund. Kanskje de alle er besatte av .. hunder.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Så søte. Har ikke den øverste hale? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Joda, den er bare litt rar på bilde og ganske kort Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er du en crazy cat lady? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Mnjaaa, ikke enda. Har bare 3 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Regner med at du har et dusin klesruller i huset? Katter røyter jo som bare det... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Tjaa, eller så gir man bare faen i hårene etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg