Stoddart Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg gjorde visst det. Bare for å oppleve at det ikke kjører Bad Company 2 engang... krasjer under 3dMark også og under klokketest - på minnet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg gjorde visst det. Bare for å oppleve at det ikke kjører Bad Company 2 engang... krasjer under 3dMark også og under klokketest - på minnet. Kjenner den følelsen. Kjøpte pc til 15000, og har byttet skjermkort 2 ganger samt skjerm. Fortsatt har jeg problemer med flimring i skjermen under last. Endret 18. mars 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hadde det bare vært flimring. Det er totalkrasj. Om du noengang har kjørt windows XP eller Vista i 256 farger så vet du hvordan skjermen min blir seendes ut. Mens alt i spill ser sånn ut. Spørs om det blir telefon til komplett når jeg våkner igjen ja. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Gjør det. Det der ser ikke bra ut. Om du vet hva som er ødelagt er det jo lett. For min del kan jeg bare misstenke hovedkortet siden verken bytte av skjerm(Og kabel) eller skjermkort hjelper hos meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har en MacBook fra 2006, jeg. Får ikke spilt Minecraft på den, men Facebook og Word funker som faen. Som FAEN. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Då åkar man till Oslo! Vind eller ei. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Såklart. wing chun er best *erte* nai no vart eg ikkje morosam j/k god morgen! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Japsene ble straffa av gud for pearl harbor. fair enough, men hva i alle dager er det vi østlendinger har gjort for å fortjene MERE JÆVLA SNØ!?!??! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Japsene ble straffa av gud for pearl harbor. fair enough, men hva i alle dager er det vi østlendinger har gjort for å fortjene MERE JÆVLA SNØ!?!??! lol'd Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 lol'd This is no laughing matter! Jeg kom for seint på jobb i dag fordi jeg måtte koste bil! og muligens så vidt fordi jeg sto opp 5 minutter etter jeg skulle begynt på jobb Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 lol'd This is no laughing matter! Jeg kom for seint på jobb i dag fordi jeg måtte koste bil! og muligens så vidt fordi jeg sto opp 5 minutter etter jeg skulle begynt på jobb Det gjorde jeg også gikk rett fram i en sving så måtte ta det litt rolig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg skulle ikke trengt å koste i det hele tatt, skal jeg si deg! #?%("=#(%="#`¤ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da har man vært på intervju...igjen! Håper jeg får praksisplass snart. Det er for jævlig at de fleste plassene har deadline på forskjellige datoer. Vil jo ikke være uten praksisplass, men noen plasser frister jo mer enn andre...hva gjør man om man får tilbud om jobb på en plass, takker ja, og en uke senere får et bedre jobbtilbud? FFFUUU. Vil jo helst ikke være det rasshølet som ringer en uke etterpå og takker nei til den første jobben man fikk. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg er dog av den oppfatningen at i en "virkelig" situasjon så kan du gjøre hva faen du vil, og derav er din kampsport ikke det viktigste men hvis du er en fighter, ikke er redd, ser muligheter og åpninger og vet å utnytte motstanderens feiltrinn. Men i ringen tror jeg nok de brutaleste kampsportene funker best, MMA/Thaiboksing o.l fullkontakt sporter. Vanlig boksing er veldig undervurdert, hendene er det som er raskest og farligest (sparker kan være, men det krever mye lengre tid). Har selv trent Taekwon-do (oh do kwan) i mange år, og er både enig og uenig i det du sier. Alle kampsporter vil ha sine fordeler og ulemper i en kamp, men den største "variablen" vil jo være utøveren og ikke selve stilen. Men jeg vil påstå at man får mye mer kraft ut av ett spark, syns å huska at discovery hadde ett program om kampsport hvor de målet kraften i en XMA utøver sitt spark. Edit: Dere på østlandet burde jo være vant med snøen, i går var det sol her i stavanger og jeg vurderte om jeg skulle ta longboardet til skolen i dag, og jeg våkner til SNØ!? Endret 18. mars 2011 av Diabolicelf Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg våkna av at det er en million hylende barn utenfor... Jeg trodde noen ble drept men så viste det seg at det har snødd inatt Dårlig morgen Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Våknet og fant ut at jeg dro på spontanfylla i går. Gøy var det hvertfall Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Då åkar man till Oslo! Vind eller ei. Pokker som jeg også har lyst til å dra på Robyn i kveld. Regner med det er derfor du drar? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nå skal jeg ut og lage snømann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg