Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva er så trollete med han? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Posta forstyrrande bilete. Overalt. Dei er fjerna nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva er galt med den brukeren? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 ^^^^ Men ellers. Skjer hos dei forskjelleg forumfolka? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har trent thaiboksing i to timer, med masse sparring Så nå nyter jeg cola, velvet underground og dere. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Nice! Har sjukt lyst å begynna med ein eller annan form for kampsport sjølv, men veitt ikkje kva eg skal ta, og kor dyrt det blir. :c Pluss eg allereie går til treningsstudio. Endret 17. mars 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvis du vil og kan anbefaler jeg å bruke pengene på kampsport istedet. Treningsstudio er bra det, men jeg synes man utvikler sin koordinasjon, kroppsbeherskelse og ikke minst seg selv mer med full-kontakt sporter. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Stå opp 07:00 i morgen, jobb fra 08:30 så hjem klokken 16:00, så er det HEEELG! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Sebbe; kan man noengang si til seg selv at man har nådd et punkt hvor det er for seint å begynne med kampsport, og at den meningen faktisk stemmer? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ja, men så var det den sosiale biten. Mykje kjekkare å trena saman med kompisar enn å trena åleina, så då må eg prøva å overbevisa nokon om å bli med. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Sebbe; kan man noengang si til seg selv at man har nådd et punkt hvor det er for seint å begynne med kampsport, og at den meningen faktisk stemmer? Nei, vi har noen på klubben som er 30-40år og er relativt nye. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Nei, vi har noen på klubben som er 30-40år og er relativt nye. Æsj. Var det jeg var redd for Jeg har prøvd i lengre tid å overbevise meg selv om at det er for seint for meg å begynne med noe kampsport, selv om jeg har lyst Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Nei, vi har noen på klubben som er 30-40år og er relativt nye. Æsj. Var det jeg var redd for Jeg har prøvd i lengre tid å overbevise meg selv om at det er for seint for meg å begynne med noe kampsport, selv om jeg har lyst Man skal nok ikke drömme om for mye konkuranser og mesterskap, men man kan se at noen i min alder (19) aldri har det talentet eller man kan kalle det figher instinkt for å satse for stort heller. Så er det jo også mange kampsporter å velge mellom, som er svärt forskjellig. Noen går mer på koordinasjon og teknikk, og er mer oppvisning f.eks taekwondo og Aikido. Eller så har du de som går mer på kraft og "virkelighet", som boksing/kickboksing og Muay Thai. Endret 17. mars 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg hadde lyst til å begynne med karate eller judo da jeg var mindre, men ifølge enkelte var det utelukket grunnet mitt da voldsomme temperament. Hadde jeg begynt da, så ville det nok være en tanke med konkurranser og slikt, men nå tenker jeg kun for treningen sin del Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvis det er for treningen sin del, ville jeg testet boksing/kickboksing/thaiboksing, da dette er svinhard trening. (no offence mot judo/karate folk). Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Blir ikke det litt stivt? Jeg har på en måte lyst til å få myka meg opp en del (Jeg vet at karate og judo ikke er det mykeste heller) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Folk med mye temperament som bare har lyst å "lære å sloss og banke folk på byen" holder stort sett ikke ut de første 3 mnd engang. Trening på begynnerstadiet er utelukkende terping på "kjedelige" grunnteknikker og stillinger. I Karate begynner de ikke å sparre med hverandre før grønt belte. Alt før det er bare terping på å holde hendene i riktig høyde og vinkel, også kommer treneren bort og dytter i armen din fordi den er LITT for langt ned i det slaget dere øver på. Men sånt er nødvendig for å kunne ta de avanserte tingene. Men folka med "feil" holdning tenker "fy faen detta er jo kjedelig" og slutter ganske tidlig. Heldigvis. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Veldig balanserte og "gode folk" som trener kampsport, har jeg også fått inntrykk av. Har møtt noen av de i "sivil", og de er små, rolige og trivelige figurer, hvis jeg ikke trent med de hadde jeg ikke hadd peiling på at de var veltrente dødsmaskiner. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 drömme om for mye konkuranser og mesterskap, men man kan se at noen i min alder (19) aldri har det talentet eller man kan kalle det figher instinkt for å satse for stort heller. Så er det jo også mange kampsporter å velge mellom, som er svärt forskjellig. Noen går mer på koordinasjon og teknikk, og er mer oppvisning f.eks taekwondo og Aikido. Eller så har du de som går mer på kraft og "virkelighet", som boksing/kickboksing og Muay Thai. Du sier vel ikke at Taekwondo/Aikido ikke funker i virkeligheten? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det kan nok funke, du får jo kontroll på kroppen, men teknikkene er jo langt ifra optimale, og skal du bruke kampsport til selvforsvar mener jeg at man må lære seg å få en på trynet uten å tenke "hva faen?!" og da eventuelt få panikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg