Narsissisten Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Spm til en uerfaren polfarer som vanligvis handler ALT på taxfree: Når stenger polet i morgen? Er det 1800? Kl 2-3 på fredager tror jeg? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Tar imot alle forslag med takk! Takk, Mchansern! Endret 17. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Jeg har vrikket ankelen ganske så kraftig idag. Har dere noen tips til hva jeg kan trene imorgen da (jeg SKAL trene, det har jeg bestemt meg for) uten at det blir noen særlig belastning på ankelen? Det er såpass vondt at jeg ikke klarer å legge vekt på foten engang. Imorgen trener jeg kun med kroppen til hjelp, treningssenteret er stengt, men har egentlig bare treningsstrikk som hjelpemiddel. Kan jeg f.eks ta planken/ pushups uten at jeg får veldig vondt i ankelen? Har noen et par øvelser til meg som jeg kan gjøre (uten vekter) når jeg ikke kan belaste høyrefoten? ?? Bare kjør vanlig overkropp frivekt, og ro som oppvarming. Burde gå fint. Pullups, benkpress, sit ups, rygghev, hva enn du vil. Edit: eventuelt dans med djevelen og legg til noen apparater i programmet, som frampress. Nedpress er også obligatorisk : P Endret 17. mars 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Spm til en uerfaren polfarer som vanligvis handler ALT på taxfree: Når stenger polet i morgen? Er det 1800? Kl 2-3 på fredager tror jeg? Sjekket nå. Stedet jeg skal innom stenger 1800 så det er heldigvis ingen fare for at jeg skal være edru i morgen. Har uansett nødproviant i form av Jägermeister o.l her hjemme hvis trikken bestemmer seg for å streike f.eks. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Rutinert å ha i-tilfelle-trikken-streiker-drikke! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg har vrikket ankelen ganske så kraftig idag. Har dere noen tips til hva jeg kan trene imorgen da (jeg SKAL trene, det har jeg bestemt meg for) uten at det blir noen særlig belastning på ankelen? Det er såpass vondt at jeg ikke klarer å legge vekt på foten engang. Imorgen trener jeg kun med kroppen til hjelp, treningssenteret er stengt, men har egentlig bare treningsstrikk som hjelpemiddel. Kan jeg f.eks ta planken/ pushups uten at jeg får veldig vondt i ankelen? Har noen et par øvelser til meg som jeg kan gjøre (uten vekter) når jeg ikke kan belaste høyrefoten? ?? Bare kjør vanlig overkropp frivekt, og ro som oppvarming. Burde gå fint. Pullups, benkpress, sit ups, rygghev, hva enn du vil. Edit: eventuelt dans med djevelen og legg til noen apparater i programmet, som frampress. Nedpress er også obligatorisk : P Uten vekter og apparater imorgen. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvis trikken i Oslo streiker i morgen, da... blir jeg ikke blid. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Rutinert å ha i-tilfelle-trikken-streiker-drikke! Enda mer rutinert å ha "i tilfelle trikken streiker og rumenske bander saumfarer huset og tar med all drikken, men ikke den du har gjemt i kjelleren" - drikke. 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg har vrikket ankelen ganske så kraftig idag. Har dere noen tips til hva jeg kan trene imorgen da (jeg SKAL trene, det har jeg bestemt meg for) uten at det blir noen særlig belastning på ankelen? Det er såpass vondt at jeg ikke klarer å legge vekt på foten engang. Imorgen trener jeg kun med kroppen til hjelp, treningssenteret er stengt, men har egentlig bare treningsstrikk som hjelpemiddel. Kan jeg f.eks ta planken/ pushups uten at jeg får veldig vondt i ankelen? Har noen et par øvelser til meg som jeg kan gjøre (uten vekter) når jeg ikke kan belaste høyrefoten? ?? Bare kjør vanlig overkropp frivekt, og ro som oppvarming. Burde gå fint. Pullups, benkpress, sit ups, rygghev, hva enn du vil. Edit: eventuelt dans med djevelen og legg til noen apparater i programmet, som frampress. Nedpress er også obligatorisk : P Uten vekter og apparater imorgen. Alt jeg sa minus benkpress Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvis det å ta en abort er mord. Er ikke å svelge sperm (blowjobs) da kannibalisme? :!: 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Onanering er jo massemord Men ser på abort som noe litt annet. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Søsteren min er grei, fikk en iPhone av henne <3 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tror det ikke er helt bra for mamma at hun har en iPhone. Spurte henne en gang om hun kunne hjelpe meg med leksene, men hun sa at hun bare skulle spille ferdig runden i Angry Birds. Jeg liker ikke Angry Birds. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 inb4 "kondolerer" Broren min er grei, jeg kommer mest sansynlig til å få et 3DS spill av ham til bursdagen min Tror det ikke er helt bra for mamma at hun har en iPhone. Spurte henne en gang om hun kunne hjelpe meg med leksene, men hun sa at hun bare skulle spille ferdig runden i Angry Birds. Jeg liker ikke Angry Birds. Jeg syns Angry Birds er kjedelig. Spilte vel rundt 20 baner før jeg fjernet det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Søsteren min er grei et rasshøl, fikk en hun prakket på meg en iPhone av henne <3 </3 I just dremel'd the shit out of this motherfucker. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 A new troll is in town! https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=226556 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Rapportert, så satsar på det. Hatar når slikt skjer. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 I just reported the shit out of him/her/it Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 I just reported the shit out of him/her/it Me too Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg