Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vrikket ankelen ganske så kraftig idag. Har dere noen tips til hva jeg kan trene imorgen da (jeg SKAL trene, det har jeg bestemt meg for) uten at det blir noen særlig belastning på ankelen?

Det er såpass vondt at jeg ikke klarer å legge vekt på foten engang.

Imorgen trener jeg kun med kroppen til hjelp, treningssenteret er stengt, men har egentlig bare treningsstrikk som hjelpemiddel.

Kan jeg f.eks ta planken/ pushups uten at jeg får veldig vondt i ankelen?

Har noen et par øvelser til meg som jeg kan gjøre (uten vekter) når jeg ikke kan belaste høyrefoten?

?? Bare kjør vanlig overkropp frivekt, og ro som oppvarming. Burde gå fint. Pullups, benkpress, sit ups, rygghev, hva enn du vil.

Edit: eventuelt dans med djevelen og legg til noen apparater i programmet, som frampress.

Nedpress er også obligatorisk : P

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

Spm til en uerfaren polfarer som vanligvis handler ALT på taxfree:

Når stenger polet i morgen? Er det 1800?

Kl 2-3 på fredager tror jeg?

Sjekket nå. Stedet jeg skal innom stenger 1800 så det er heldigvis ingen fare for at jeg skal være edru i morgen.

Har uansett nødproviant i form av Jägermeister o.l her hjemme hvis trikken bestemmer seg for å streike f.eks.

Lenke til kommentar

Jeg har vrikket ankelen ganske så kraftig idag. Har dere noen tips til hva jeg kan trene imorgen da (jeg SKAL trene, det har jeg bestemt meg for) uten at det blir noen særlig belastning på ankelen?

Imorgen trener jeg kun med kroppen til hjelp, treningssenteret er stengt, men har egentlig bare treningsstrikk som hjelpemiddel.

Har noen et par øvelser til meg som jeg kan gjøre (uten vekter) når jeg ikke kan belaste høyrefoten?

?? Bare kjør vanlig overkropp frivekt, og ro som oppvarming. Burde gå fint. Pullups, benkpress, sit ups, rygghev, hva enn du vil.

Edit: eventuelt dans med djevelen og legg til noen apparater i programmet, som frampress.

Uten vekter og apparater imorgen.

Lenke til kommentar

Uten vekter og apparater imorgen.

Alt jeg sa minus benkpress

Lenke til kommentar

inb4 "kondolerer"

Broren min er grei, jeg kommer mest sansynlig til å få et 3DS spill av ham til bursdagen min :p

Tror det ikke er helt bra for mamma at hun har en iPhone. Spurte henne en gang om hun kunne hjelpe meg med leksene, men hun sa at hun bare skulle spille ferdig runden i Angry Birds.

Jeg liker ikke Angry Birds.

Jeg syns Angry Birds er kjedelig. Spilte vel rundt 20 baner før jeg fjernet det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...