Coa Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 God sang, Mchansern. Hvor ble det av russekortet!? Det var så bra at du vil se det en gang til? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det var så bra at du vil se det en gang til? For min del kan du bare la det være. Det var, helt seriøst, et av de aller kjedeligste og intetsigende russekorta jeg noen gang har sett 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Haha, du har nok rett. Brukte to min på å lage det. Gjør meg nå ingenting. Det er mest for å ha noe å dele ut. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Urggh. Bare så dere vet det; Et kne som er på nippet til å klappe sammen når det blir det minste belasta er helt fantastisk når man skal fikse opp i leiligheten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det er ikke alltid man blir klok av skade, noen ganger blir man bare skada. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 No Update? Update it shall be. Ankom akkurat Norges navle, så har tekstet med finnmarkingen langs vegen. Finnmarking: Er du hjemme? Meg: Ja Finnmarking: Kan æ komme innom en tur vi har noe å prate med dem om? (wat) Meg: Bare å komme, anbefaler å bestille flybillett først med mindre du ikke er tilstede i Bergen allerede. Finnmarking: Har d! Nå kommer vi. Er det greit vi stikker innom? Meg: Jada Finnmarking: Vi er på tur! En dag! Kanskje idag, passer det? Meg: Kjør på. Finnmarking: Er det greit at æ tar med 4 kompiser? Meg: Ja. Er du helt sikker på hvor i Bergen du skal nå, da? Finnmarking: Ja Meg: Hvor da? Finnmarking: Jeg vet tlf. nr. At du er her er ikke mitt problem! Å ikke lek, vi har ikke tid til det. Vi er på jobb å skal bare innom på kaffe til Kjell Roger. Har du noen problemer eller trur du ikke æ vet ka tlf. nr han har? Vi e på tur! Har ikke anelse om hva han vil frem til, men han er tydeligvis på tur og skal innom en Kjell Roger å drikke kaffe. Og dette var for ca. halvannen time siden, ingen lyd siden den gang. Jeg gadd ikke svare, for den siste meldingen ble rett og slett for mye mindfuck. Haha vg.no i morgen "3 personer drept etter Finnmarksdesperado gikk amok" - "Æ HADD NO RINGT OG TEKSTA" skrek mannen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Urggh. Bare så dere vet det; Et kne som er på nippet til å klappe sammen når det blir det minste belasta er helt fantastisk når man skal fikse opp i leiligheten. Sjæl. Kneet mitt er mongolainen noe som passer særs dårlig nå (vel, alltid egentlig). Skal vi starte en klubb? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 God sang, Mchansern. Selvsagt. For meg er kun det beste godt nok. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Haha vg.no i morgen "3 personer drept etter Finnmarksdesperado gikk amok" - "Æ HADD NO RINGT OG TEKSTA" skrek mannen! Haha, ble faktisk nesten litt skremt av denne karen, som var hundre prosent innstilt på at jeg var den rette mannen han skulle ha tak i. Jeg skulle jo få ris på rompa, og han nevnte noe med jernstenger og greier. Bra gjort at en 40 år gammel mann sier noe slikt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Paulaner eller Erdinger Weissbier? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Haha, du har nok rett. Brukte to min på å lage det. Gjør meg nå ingenting. Det er mest for å ha noe å dele ut. Hvordan ser det ut? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Weiß er veien å gå, Mcdonalds. *drikke kakao* Apropos Mcdonalds, Max kommer jo til Norge nå straks. Det blir en gledens dag. Jeg og Bazukh skal spise oss grisefeite. Endret 17. mars 2011 av clvn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Weiß er veien å gå, Mcdonalds. Selvsagt, det er jo god stemning i weissbier. Bare synd de kun har to sorter på polet i grunn. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Akkurat hjemme fra jobb, på jobb 08:30 i morgen, jeg går å legger meg nå. NATTA! Jobb? burde ikke du vært på skolen? Update it shall be. Ankom akkurat Norges navle, så har tekstet med finnmarkingen langs vegen. Finnmarking: Er du hjemme? Meg: Ja Finnmarking: Kan æ komme innom en tur vi har noe å prate med dem om? (wat) Meg: Bare å komme, anbefaler å bestille flybillett først med mindre du ikke er tilstede i Bergen allerede. Finnmarking: Har d! Nå kommer vi. Er det greit vi stikker innom? Meg: Jada Finnmarking: Vi er på tur! En dag! Kanskje idag, passer det? Meg: Kjør på. Finnmarking: Er det greit at æ tar med 4 kompiser? Meg: Ja. Er du helt sikker på hvor i Bergen du skal nå, da? Finnmarking: Ja Meg: Hvor da? Finnmarking: Jeg vet tlf. nr. At du er her er ikke mitt problem! Å ikke lek, vi har ikke tid til det. Vi er på jobb å skal bare innom på kaffe til Kjell Roger. Har du noen problemer eller trur du ikke æ vet ka tlf. nr han har? Vi e på tur! Har ikke anelse om hva han vil frem til, men han er tydeligvis på tur og skal innom en Kjell Roger å drikke kaffe. Og dette var for ca. halvannen time siden, ingen lyd siden den gang. Jeg gadd ikke svare, for den siste meldingen ble rett og slett for mye mindfuck. Tenk hvis han faktisk kommer da Edit: Har L4r5 fortsatt bursdag? Gratulerer L4r5 smiske smiske. Endret 17. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har vel kun kjøpt Erdinger Weiss i Norge, men er omnomnom. Kanskje jeg skal gå for noen weiss på lørdag, i tillegg til annet taxfreedrit? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har vel kun kjøpt Erdinger Weiss i Norge, men er omnomnom. Kanskje jeg skal gå for noen weiss på lørdag, i tillegg til annet taxfreedrit? Polet i nærheten av meg hadde i det minste Paulaner også. Taxfreedrit? Whaaaat? Jeg lever av Taxfree-varer jeg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Spm til en uerfaren polfarer som vanligvis handler ALT på taxfree: Når stenger polet i morgen? Er det 1800? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg har vrikket ankelen ganske så kraftig idag. Har dere noen tips til hva jeg kan trene imorgen da (jeg SKAL trene, det har jeg bestemt meg for) uten at det blir noen særlig belastning på ankelen? Det er såpass vondt at jeg ikke klarer å legge vekt på foten engang. Imorgen trener jeg kun med kroppen til hjelp, treningssenteret er stengt, men har egentlig bare treningsstrikk som hjelpemiddel. Kan jeg f.eks ta planken/ pushups uten at jeg får veldig vondt i ankelen? Har noen et par øvelser til meg som jeg kan gjøre (uten vekter) når jeg ikke kan belaste høyrefoten? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Spm til en uerfaren polfarer som vanligvis handler ALT på taxfree: Når stenger polet i morgen? Er det 1800? Tror det varierer i fra plass til plass og hvilken dag det er. Tror de har mer informasjon om det på www.vinmonopolet.no. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Situps kanskje? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg