Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemme fra jobb. Hvordan skjems det med karane her i forumkafeen?

Helt forjævlig.

Altfor dårlig dag. Jeg går å legger meg i et mørkt rom under dyna og venter til i morgen med å komme ut.

Glad jeg ikke er den eneste. Generelt vært en møkkadag. Bedret seg litt da jeg husket at jeg fikk en flaske Jägermeister i går, og at jeg nettopp åpnet en boks Aass Fatøl. Så har jeg endelig fått bestilt russekort, ble awsome btw, og blitt ferdig med en stil en dag innen fristen. Vært en 50/50 dag, med andre ord.

Ingen som er gode i nynorsk, og vil se over/rette stilen for en hyggelig gutt som er desperat etter å få ståkarakter i nynorsk, forresten? :fun:

Lenke til kommentar

Herregud for en idiot.

Finnmarkingen: Er du hjemme?

Meg: Ja

Finnmarkingen: Kan æ komme innom en tur? vi har noe å prate med dem om.

Meg: Jada, kom du

ser ikke helt hvorfor han er idiot?

Med mindre Friksjon umiskjennelig framla at han absolutt ikke var vedkommende som personen var ute etter, så skjønner jeg ikke det jeg heller.

Eneste jeg har fått med meg er at Friksjon skarra på r'en. Det kan faktisk ha seg at en Bergenser kan bo i Karasjok afaik, så det har ikke stort å si

Lenke til kommentar

Nevneverdig poeng; jeg er ikke fra Lillehammer selv om jeg bor på Lillehammer ;)

Når jeg gjentatte ganger sier at jeg ikke har drevet telefonterror og ikke kjenner noen ved de navnene som han kjenner og at jeg heter Henrik og ikke bor i Karasjok eller i Finnmark, så ser ikke jeg hvorfor det er så vanskelig for han å skjønne nettopp det og bare gi seg med å sende alle disse meldingene. :p

Ooog det sendte han meg enda en melding å spurte om han kunne stikke innom. Sure, why not.

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

No Update?

Update it shall be.

Ankom akkurat Norges navle, så har tekstet med finnmarkingen langs vegen.

Finnmarking: Er du hjemme?

Meg: Ja

Finnmarking: Kan æ komme innom en tur vi har noe å prate med dem om? (wat)

Meg: Bare å komme, anbefaler å bestille flybillett først med mindre du ikke er tilstede i Bergen allerede.

Finnmarking: Har d! Nå kommer vi. Er det greit vi stikker innom?

Meg: Jada

Finnmarking: Vi er på tur! En dag! Kanskje idag, passer det?

Meg: Kjør på.

Finnmarking: Er det greit at æ tar med 4 kompiser?

Meg: Ja. Er du helt sikker på hvor i Bergen du skal nå, da?

Finnmarking: Ja

Meg: Hvor da?

Finnmarking: Jeg vet tlf. nr. At du er her er ikke mitt problem! Å ikke lek, vi har ikke tid til det. Vi er på jobb å skal bare innom på kaffe til Kjell Roger. Har du noen problemer eller trur du ikke æ vet ka tlf. nr han har? Vi e på tur!

Har ikke anelse om hva han vil frem til, men han er tydeligvis på tur og skal innom en Kjell Roger å drikke kaffe.

Og dette var for ca. halvannen time siden, ingen lyd siden den gang. Jeg gadd ikke svare, for den siste meldingen ble rett og slett for mye mindfuck. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...